Gå til innhold

Prolaps og urinlekkasje....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noe som legen mistenker for å være prolaps i ryggen etter jeg fikk en uhell under en treningsøkt, og jeg har store problemer med å bevege meg/ gå nå for tiden. venter på henvisning videre til behandling og evt MR. Jeg har i de siste ukene opplevd å at jeg har urinlekkasje helt ut av det blå.. Ikke mye men litt.. Spesielt etter jeg reiser meg opp etter jeg har vært på do feks. 

I dag tidlig tisset jeg rett og slett på meg, men det skjedde helt ut av det blå.

Kjempeflaut og har lest litt på nettet at dette kan være tegn på noe alvorlig :( Har store smerter i ryggen hver dag og er helt utmattet av å ha det sånn.. Skal tilbake til legen på torsdag.

Noen som har hatt prolaps og kan det være en årsak til at jeg har en del lekkasjer?

Jeg er ikke gravid , frisk og i god form ellers.

Anonymous poster hash: ff53d...652
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt en telefon til legen. Jeg er operert for prolaps og fikk i forkant beskjed om at problemer knyttet til urin og avføring alltid skulle sjekkes opp med legen.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 90445...356

Skrevet

Det er vel for sent for fastlegen i dag, men du bør faktisk ringe legevakten. Problemer med urin sammen med prolaps kan i noen tilfeller være indikasjon på operasjon.

Ikke vent til i morgen, ring legevakten nå!

Anonymous poster hash: ee4a3...973
Skrevet

Hør på ei med bitter erfaring :ring legevakt nå! Problemer med urin eller avføring eller akutte lammelser skal opereres akutt! Innen 24 timer. Du risikerer varig skade!

Anonymous poster hash: ce4af...cca

Skrevet

Sier som de andre: lege! Har selv operert prolaps i korsryggen, og slet med store isjias-smerter. Fikk beskjed om at så lenge jeg ikke fikk problemer med vannlating osv, så måtte jeg bare vente på operasjon... Men fikk jeg problemer med vannlating osv måtte jeg si ifra med en gang! Viktig!!

Anonymous poster hash: 72dc0...dfe

Skrevet

Signerer de som nevner legevakt! Mannen min er operert for prolaps, i tiden før operasjonen fikk han beskjed om å kontakte lege med en gang, dersom han viste tegn på inkontinens for urin/avføring.

Anonymous poster hash: 67f1b...af2

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Skrevet

Opp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...