Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 Hender det at dere blir forelsket i heteroseksuelle kvinner? Hva gjør dere i så fall? (baklager hvis det var et teit spørsmål, men jeg lurer litt). Anonymous poster hash: 74daa...f37
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #2 Skrevet 15. juni 2016 Dersom jeg er helt sikker på at hun er hetero, holder jeg meg unna. Anonymous poster hash: 9a463...d83
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #3 Skrevet 15. juni 2016 Men ja, det hender at jeg blir forelsket i heteroseksuelle kvinner. Anonymous poster hash: 9a463...d83
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #4 Skrevet 15. juni 2016 Den første kjæresten min, før jeg var ute selv (men jeg visste jeg var lesbisk), var streit. Både før og etter vårt forhold har hun så vidt jeg vet bare vært sammen med menn. Etter det har jeg aldri blitt forelsket i streite damer, men jeg blir tiltrukket av alle typer damer, både streite og skeive. Nå er jeg gift, så nå kan jeg bare se, men ikke røre. Kan lese menyen, men ikke spise på restauranten. Mmm, damer. 😍 Anonymous poster hash: 06a12...1e4
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #5 Skrevet 15. juni 2016 Blir vel sikkert omtrent som om du skulle forelsket deg i en skeiv mann...? Anonymous poster hash: ebc25...34f
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #6 Skrevet 15. juni 2016 Blir vel sikkert omtrent som om du skulle forelsket deg i en skeiv mann...? Anonymous poster hash: ebc25...34f Ja, sikkert, bare at det har jeg aldri gjort. Det er nok noe med at når jeg vet han ikke er hetero, blokkerer jeg videre interesse. For det er jo mange homofile menn som er veldig kjekke. Anonymous poster hash: 74daa...f37
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #7 Skrevet 15. juni 2016 Var en lang stund forelsket i ei som ikke hadde et snev av interesse for kvinner, jeg selv er bifil. Er ikke stort å gjøre, man vet det ikke er, eller kan bli en gjensidig interesse der, så man må bare vente i håp om at det går over, for min del gjorde det ikke det, siden vi gikk på videregående sammen, så valgte jeg å flytte langt unna når skoleåret var over, sikker på å komme meg videre, noe jeg helt klart gjorde, møtte min mannlige samboer den sommeren jeg flyttet hit, tok nesten 2 år før vi ble sammen Anonymous poster hash: 5f05e...699
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #8 Skrevet 15. juni 2016 Har ei hetero venninne som falt nesten bare for homofile men før, syns det var rart. Nå er hun gift men en heterofil mann. Anonymous poster hash: 4a2cc...8b8
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #9 Skrevet 15. juni 2016 Stadig vekk. Jeg gjør ikke noe med det uansett hvem jeg forelsker meg i, jeg er godt gift. Anonymous poster hash: d1b52...4c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå