Gå til innhold

Hadde dere "turt" dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nesten nettopp startet i en klubb (trening).

Det skal være avslutningsfest i sommer.

Jeg kjenner egentlig ingen...

Vet at de andre har "noen å gå med"

Vet ikke om jeg tørr å gå 😑🙄

Blir fort forknytt og stille blant andre.

Anonymous poster hash: 32b78...88f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke, er veldig pysete av meg. jeg blir veldig mutt og stille når det er ukjente og større folkemengde, Jeg får liksom vondt i magen lang tid i forveien. Skulle ønske jeg ikke var sånn.

Håper du er tøffere enn meg! Ønsker deg masse lykke til!

Anonymous poster hash: fae99...988
Skrevet

Ja, gå! Bli kjent med noen!

Skrevet

Hvorfor ikke? I hvert fall om du har lett for å prate med folk. Synes det er litt trist med voksne som for enhver pris må "gå med" noen. Tenk for en flott mulighet til å bli kjent med de andre, de synes sikkert det er topp at du kommer!

Skrevet

Ja, det er jo en utmerket måte å bli bedre kjent med de andre på :)

Anonymous poster hash: 0f12b...031
Skrevet

Får se om jeg tørr

Er så redd for å se dum ut og venneløs ut 😥😏

Anonymous poster hash: 74aba...76a

Skrevet

Jeg hadde slitt men.. Du burde se på det som den beste anledningen til å få en "flying start" på klubben.

Øv deg på å gjøre som de andre. Jeg er selv beskjeden og sosialt utilpass men har øvd meg masse. Jeg sliter med at jeg ike vet hvordan jeg skal komme inn i grupper og når jeg skal gå. Jeg bare går. Det oppleves visst litt rart.

Så mine triks er:

- still deg ved siden av folk og se vennlig og hyggelig ut dersom det står en gruppe og snakker sammen.

- still deg ved siden av og snakk med de som står alene. Åpning kan være type: har du vært med lenge i klubben? Så stilig bukse du har! Deilig vær / deilig mat.

- observer de andre uten å stirre, og gjør likt som dem. Altså stå like langt fra personer du de andre gjør, stå litt på

Samme måte, le når de andre ler, men bare smil dersom du ikke vet hvorfor de ler.

- våg å by på deg selv, men ikke prat kun om deg selv.

-husk at dine hverdagssituasjoner og morsomme barn er mest morsom for deg selv. ;)

Vet ikke om disse triksene passer for deg, men det hjelper i alle fall meg som har bodd under en Stein i barndommen og ikke lært sosial omgang.

Anonymous poster hash: f8195...94d

Skrevet

Tusen takk for tips 😘😘😘

Jeg skal ta med meg de. Jeg har også bodd under en stein 😣😋

Anonymous poster hash: 74aba...76a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...