Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 Noen erfarne veggiser der ute? Hva anbefaler du å handle i Sverige, gjerne vegant? Vet du om noe som er billigere, eller som er vanskelig å få tak i, i Norge? Takker og bukker for tips! Anonymous poster hash: 63225...ea0
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #2 Skrevet 15. juni 2016 Av vanlige butikker anbefaler jeg matbutikken Strømstad mat som ligger i kjøpesenteret gallerian på vei inn til Strømstad. Her har de godt utvalg. Kan ikke anbefale noe spesielt sånn i farta. De har masse godt. Men det er et merke som har veldig morsomme navn, synes jeg og min veggisdatter:"juleskinke, men uten rompe" etc. 😀 Anonymous poster hash: 16426...6d8
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #3 Skrevet 15. juni 2016 Av vanlige butikker anbefaler jeg matbutikken Strømstad mat som ligger i kjøpesenteret gallerian på vei inn til Strømstad. Her har de godt utvalg. Kan ikke anbefale noe spesielt sånn i farta. De har masse godt. Men det er et merke som har veldig morsomme navn, synes jeg og min veggisdatter:"juleskinke, men uten rompe" etc. 😀 Anonymous poster hash: 16426...6d8 Ha ha, ja det navnet står nok ann her også :-) Er det noen flere tips der ute? Anonymous poster hash: 63225...ea0
(>‿◠)✌ Skrevet 15. juni 2016 #4 Skrevet 15. juni 2016 På Nordby har de mye på begge matbutikkene. Det meste er billigere enn her. Mye gode burgere, snitzel, Nuggets, filet, bullar osv. Masse godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå