Gå til innhold

Babycall... hvilken type?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken babycall er best syns dere? 

Vi har fått tips om Neonate og har hørt fler er veldig fornøyd med denne. Ønsker ikke kamera på babycallen, så det er ikke et behov. God rekkevidde, god standby tid og at den er liten og nett er derimot et pluss. 

Anonymous poster hash: 29783...066
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har neonate ja, og er veldig fornøyd:)

Skrevet

Har neonate ja, og er veldig fornøyd:)

Hvem av modellene? Ser barnashus har to forskjellige typer, for en som ikke har trengt noe av sånne ting før (førstegangs) er det en jungel :P 

Skrevet

Vi har Ikea sin og er kjempe fornøyd med den. Usikker på rekkevidde, men så langt har den fungert supert til alle våre behov og til den rekkevidden vi har trengt. Noe lengre unna syns jeg ikke er forsvarlig å gå uansett.

Anonymous poster hash: 826fa...ca2

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvem av modellene? Ser barnashus har to forskjellige typer, for en som ikke har trengt noe av sånne ting før (førstegangs) er det en jungel :P

Ingen av de ser jeg... kjøpte min for 3 år siden så ikke sikkert de har de lenger

Skrevet

Ingen av de ser jeg... kjøpte min for 3 år siden så ikke sikkert de har de lenger

Ok :) Har sikkert ikke blitt noe dårligere vil jeg tro! Takk for svar iallefall

Skrevet

vi har babycall/babycam fra flust. no, den bruker det trådløsenettet bla, så man kan følge med på tlf, kjempe kjekt når svigers passer og man ikke vil ringe å høre hvordan det går (vil ikke virke hysterisk) så kan man logge seg på å se. den sjekker temp, lyd, lys, man kan spille av sanger på den, pg snakke med barnet.

har brukt den til overvåkningskamra i salongen min også i senere tid, veldig kjekt. kostet 450kr og alt du trenger å gjøre er å laste ned en app. og rekkevidden, ja, UENDELIG :)

Anonymous poster hash: 1d3aa...ad5
Skrevet

Vi har philips avent scd505. Babyenheten er litt stor så den vil være upraktisk i vogn, men vår gutt trives best med å sove i senga si når vi er hjemme (og er vi ikke hjemme sover han uansett i nærheten så babycallen brukes kun hjemme).

Foreldreenheten er liten og nett, har den gjerne rundt halsen mens jeg går rundt og gjør husarbeid etc. Veldig god rekkevidde, kan fint jobbe i hagen eller gå ut med søpla etc uten problem. Den varsler tydelig hvis den ikke har kontakt med babyenheten (aldri vært langt nok unna til å teste ift rekkevidde men har glemt å skru på babyenheten og ble raskt minnet på det.. :P ). Lang standbytid også. Lyden er klar og tydelig, og jeg kan justere ned sensitiviteten om jeg vil det.

Det jeg liker ekstra godt er at babyenheten kan spille nattasanger (flere ulike som går i loop i ca 15 minutt før den stopper. Justerbart volum). Foreldreenheten er oppladbar. Kan også sette oppladbare batterier i babyenheten men ikke gjort det selv siden den som sagt bare brukes på soverommet uansett og dermed står tilkoblet strøm.

Skulle jeg hatt en annen type ville det blitt neonate, gjerne en type som viser temperatur i rommet babyenheten befinner seg i. Det er det eneste jeg savner på vår.

Anonymous poster hash: d0387...f7c

Skrevet

Vi har Ikea sin og er kjempe fornøyd med den. Usikker på rekkevidde, men så langt har den fungert supert til alle våre behov og til den rekkevidden vi har trengt. Noe lengre unna syns jeg ikke er forsvarlig å gå uansett.

Anonymous poster hash: 826fa...ca2

Amen!

Anonymous poster hash: aa86c...009

Skrevet

Vi har philips avent scd505. Babyenheten er litt stor så den vil være upraktisk i vogn, men vår gutt trives best med å sove i senga si når vi er hjemme (og er vi ikke hjemme sover han uansett i nærheten så babycallen brukes kun hjemme).

Foreldreenheten er liten og nett, har den gjerne rundt halsen mens jeg går rundt og gjør husarbeid etc. Veldig god rekkevidde, kan fint jobbe i hagen eller gå ut med søpla etc uten problem. Den varsler tydelig hvis den ikke har kontakt med babyenheten (aldri vært langt nok unna til å teste ift rekkevidde men har glemt å skru på babyenheten og ble raskt minnet på det.. :P ). Lang standbytid også. Lyden er klar og tydelig, og jeg kan justere ned sensitiviteten om jeg vil det.

Det jeg liker ekstra godt er at babyenheten kan spille nattasanger (flere ulike som går i loop i ca 15 minutt før den stopper. Justerbart volum). Foreldreenheten er oppladbar. Kan også sette oppladbare batterier i babyenheten men ikke gjort det selv siden den som sagt bare brukes på soverommet uansett og dermed står tilkoblet strøm.

Skulle jeg hatt en annen type ville det blitt neonate, gjerne en type som viser temperatur i rommet babyenheten befinner seg i. Det er det eneste jeg savner på vår.

Anonymous poster hash: d0387...f7c

Ja jeg er spesielt fan av at neonate sin viser temperatur. Den ene modellen har også talk-back funksjon sånn at man kan snakke til babyen dersom det er behov. 

Skrevet

Neonate uten tvil 😊

Anonymous poster hash: 1dd6b...31c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...