Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 Jeg hadde en SA med oppfølgende utskrapning uke 13. Dette er nå snart 5 uker siden. Jeg har gått og ventet på at menstruasjonen skal komme tilbake og trodde nå på søndag at den endelig var kommet. Jeg gikk på do og når jeg tørka meg kom det en del rosa på papiret. Jeg satte automatisk inn en tampong, men når jeg skulle bytte denne så jeg at det ikke var kommet noe mer blod..og det er heller ikke kommet noe mer blod etter dette. Hva kan det komme av? All hcg var ute av blodet for over en uke siden, så jeg skjønner ingenting. Er det noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: 7eb82...266
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #2 Skrevet 15. juni 2016 Ingen..? Anonymous poster hash: 7eb82...266
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #3 Skrevet 16. juni 2016 Dytter:) Anonymous poster hash: 7eb82...266
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #4 Skrevet 16. juni 2016 Det ble litt tull med syklusen min etter SA. Noen små blødninger med ujevne mellomrom og ekstra sterke eggløsningssmerter. Kanskje kroppen din bare trenger litt tid på å komme i lage igjen? 😊 Anonymous poster hash: 591f7...926
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #5 Skrevet 16. juni 2016 Det ble litt tull med syklusen min etter SA. Noen små blødninger med ujevne mellomrom og ekstra sterke eggløsningssmerter. Kanskje kroppen din bare trenger litt tid på å komme i lage igjen? 😊 Anonymous poster hash: 591f7...926 Kanskje det:) takk for svar! Anonymous poster hash: 7eb82...266
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå