Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 Barna har adresse hos meg og er mest her. Jeg får 1900kr i bidrag for 3 barn hver mnd og må betale Bhg,SFO,fritidsaktiviteter til alle 3 noe jeg sliter med når jeg er alene. De på familievernkontoret nevnte delt bosted sånn at vi deler på alt. Noen med erfaring? Anonymous poster hash: 7e2fb...cfb
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Barnehage kan du søke om redusert foreldrebetaling. Det søker du kommunen om. Du kan også søke stønad til barnetilsyn hos NAV. Økonomi bør ikke være grunnen til 50/50-deling av barna. Om det er barnas beste med en slik ordning så gjør dere det. Er det ikke best for barna ordner dere økonomien dere voksne imellom Anonymous poster hash: 58a58...d34
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 Det blir ikke 50 deling,vi beholder 60/40. Jeg får ikke stønad til barnetilsyn og bare 180kr redusert betaling i Bhg Anonymous poster hash: 7e2fb...cfb
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #4 Skrevet 14. juni 2016 Det er teknisk umulig å ha 60/40 og ikke delt bosted. Dere står fritt til å lage en økonomisk avtale som passer dere, men det betinger selvfølgelig et godt samarbeid. Anonymous poster hash: a937e...7b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå