Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 Eldste har kjempelyst på kajakk. Om hun kjøper (egne penger) så tenker vi at vi voksne kjøper en også for det er jo ikke greit å være alene å padle. Men det er ganske mange penger, så jeg er bekymret for at vi ikke får brukt dem nok til å forsvare prisen. Vi har et stort vann rett nedenfor huset - med mange øyer og viker så jeg ser for meg at det er spennende å padle her. Vi har også familie som bor ved sjøen, og kan ta dem som utgangspunkt om vi vil ut i skjærgården. Noen som padler her ? Noen som har kjøpt og angret? Anonymous poster hash: eeb97...ebc
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Det er ikke en kayakkklubb i nærheten? Det er fantastisk kjekt å padle. Men kayakker kommer i utallige varianter, og før du har prøvd en del ulike vet du ikke hva du liker. Jeg ville leid en del ganger før kjøp. Og da ulike merker og modeller. Da minimerer du sjansen for bomkjøp. Anonymous poster hash: d6214...71f
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 Støtter forslaget med å prøve først. Det finnes et uttall ulike kajakker på markedet. Selv har jeg en havkajakk fra seabird. Meget fornøyd med den😊 Fantastisk å komme så nært naturen og så er det veldig god trening😉 Anonymous poster hash: c46cc...0ac
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #4 Skrevet 14. juni 2016 Har ikke noen klubb som jeg vet om. Jr har funnet en barnekajakk som ser super ut. Jeg ser på en løsning som er en familiekajakk både jeg og sambo kan ha. Det blir ikke optimalt i og med at han er 2 meter og jeg 50 cm kortere - men vi kjøper kun en til oss voksne til å begynne med. Denne har vi tenkt på : http://www.kajakk-fritid.no/kajakker/tahe-marine/prodid/1043/tahe-marine-fit-147-m/ror-pakketilbud.aspx Vi har 20 % rabatt her noen dager nå. Anonymous poster hash: eeb97...ebc
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #5 Skrevet 15. juni 2016 Dytt Tar gjerne imot flere innspill Anonymous poster hash: eeb97...ebc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå