Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 Jeg har plutselig begynt å få blåmerker på legger og lår, som jeg ikke helt kan gjøre rede for. Små, helt vanlige blåmerker. Og selvfølgelig googler jeg det, og blodkreft er vel det første som kommer opp. Jeg talte dem i går, og nå er det plutselig 2 ekstra.(?!)Jeg har jo mange små som hopper litt på meg men... Litt bakgrunnsinfo: Jeg har 4 tette svangerskap bak meg, siste for 7 måneder siden, som fortsatt ammes. Kan det være noe mangler? Jeg har ingen andre symptomer enn blåmerker, men jeg kjenner meg nervøs for det. Er det en 'Se det an' situasjon eller lege ganske snart? Takker for svar, uansett hva du tenker. Anonymous poster hash: b3525...f47
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Jeg ville ikke blitt så veldig bekymret. Men jeg ville bestilt en time til legen likevel for å få tatt en del blodprøver. Du har hatt fire tette svangerskap, så ikke umulig du har noen mangler. Jeg har hatt et par perioder i livet hvor jeg enormt lett har fått blåmerker uten at det har vært noe alvorlig galt med meg. Fant egentlig aldri ut av det, men det gikk over. Sist gang jeg fikk det begynte jeg av en annen grunn med akupunktur, akupunktøren hadde en forklaring som stemte med hennes teori på hvorfor jeg fikk slike blåmerker (jeg hadde da vært hos lege), og etter bare 2-3 behandlinger med akupunktur fikk jeg ikke lenger blåmerker. Anonymous poster hash: 57595...d0e
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 Ring legekontoret i morgen og beskriv dette, så avgjør de om det er nødvendig med akutttime. Anonymous poster hash: 2720c...9b8
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #4 Skrevet 14. juni 2016 Jeg er hypokonder, men tror neppe jeg hadde vært redd for noen blåmerker dersom du ikke har andre symptomer. Hilsen sliten 3-barnsmor 😆 Anonymous poster hash: 78784...930
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #5 Skrevet 14. juni 2016 Klassisk symptom på blodplatemangel og jernmangel. Anonymous poster hash: 698ee...9d9
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #6 Skrevet 14. juni 2016 Klassisk symptom på blodplatemangel og jernmangel. Anonymous poster hash: 698ee...9d9
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #7 Skrevet 14. juni 2016 Jeg har også 2 store, blødende hemoroider, som blør hver gang jeg er på do. 1 gang om dagen ca, i 7 måneder. Kanskje jeg rett og slett har fått jernmangel? Hi Anonymous poster hash: b3525...f47
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #8 Skrevet 14. juni 2016 Jeg er hypokonder, men tror neppe jeg hadde vært redd for noen blåmerker dersom du ikke har andre symptomer. Hilsen sliten 3-barnsmor 😆 Anonymous poster hash: 78784...930 Takk😘 Sliten er jeg, men det synes jeg ikke er så rart.😅Hi Anonymous poster hash: b3525...f47
TPK Skrevet 14. juni 2016 #9 Skrevet 14. juni 2016 Jeg har hatt det sånn når jeg har hatt jernmangel. Ring legen du. Barna dine har nok forsynt seg grovt av minerallagrene dine 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå