Gå til innhold

Noen som har erfaring med skinnbooster restylane?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 40 år. Huden er så slapp. Var en gang ung og dum som solte meg med babyolje i ansiktet. Ser ut som et innskumpet eple, rød og rynkete. 

Googler og googler.... ser jo ok ut... bortsett fra pris og at det gjør vondt... :/ :) 

Anonymous poster hash: 72601...cd3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

har jobbet med restylane, og vil ikke anbefale det ;) det er en filler, så du fyller i linjer osv. også danner det seg arr, dette er veldig midlertidig. og bør gjøres tidlig i rynkeprossesen sammen med botox. problemet oppstår når man ønsker mer, og restylane ikke kalrer å tilfredstille, og man velger ta en lett ansiktsløftning. fa vil nemlig huden bli ruglete og klompete, så vil absolutt anbefale andre alternativer. men å har jeg ikke sett huden din.

har du evt prøvd dermaroller? ultralyd, stimulering med strøm?

men er du veldig plaget, ville jeg rett og slett vurdert en lett ansiktsløftning, da får man med halsen, noe som mange glemmer. ser så ofte folk som er fin i ansiktet, men skikkelig rynkete på halsen. ganske opplagt at dem har foretatt seg noe :P

Anonymous poster hash: 2b6ac...b5e
Skrevet

har jobbet med restylane, og vil ikke anbefale det ;) det er en filler, så du fyller i linjer osv. også danner det seg arr, dette er veldig midlertidig. og bør gjøres tidlig i rynkeprossesen sammen med botox. problemet oppstår når man ønsker mer, og restylane ikke kalrer å tilfredstille, og man velger ta en lett ansiktsløftning. fa vil nemlig huden bli ruglete og klompete, så vil absolutt anbefale andre alternativer. men å har jeg ikke sett huden din.

har du evt prøvd dermaroller? ultralyd, stimulering med strøm?

men er du veldig plaget, ville jeg rett og slett vurdert en lett ansiktsløftning, da får man med halsen, noe som mange glemmer. ser så ofte folk som er fin i ansiktet, men skikkelig rynkete på halsen. ganske opplagt at dem har foretatt seg noe :P

Anonymous poster hash: 2b6ac...b5e

Hei :)

Tusen takk for at du sier dette. Så dumt "sykepleie-ekspertene" på Aleris ikke infomerer om det samme.... Jeg skal prøve Dermaroller i stede da, har prøvd før, men det gjør jo sååå vondt ;) 

HI

Anonymous poster hash: 72601...cd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...