Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 Litt over to uker siden siden fødsel nå. Opplevde i går kveld at jeg startet å få frostanfall. Jeg fryser så ufattelig, kaldsvetter og blir plutselig veldig varm også. Kan knapt bevege kroppen uten at den begynner å riste av anfall. Har feberfølelse i kroppen, men får ikke målt tempen. Har prøvd å kjenne etter, men finner ingen kuler eller vonde områder i brystene. Har hatt brystbetennelse før og da var det veldig tydelig hvor det satt + at jeg var mye verre. Har ikke lyst til å bli skikkelig syk heller nå da! Kan det være brystbetennelse selv om jeg ikke har symptomer på det på brystene? Ene puppen er ganske øm, men kan være fordi den er ganske full også.. Andre grunner til slike frostanfall? Har lite lyst å må manøvre meg bort til legen tvers over byen... Anonymous poster hash: 41614...910
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Ring legen! Har du feber kan det være infeksjon i livmoren eller nedentil. Hvorfor får du ikke målt tempen? Anonymous poster hash: c463c...63c
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 Jeg hadde også frostabfall to uker etter fødsel. Lå tre dager med over 40 i feber på det verste. Svettet som en gris !!! og hadde kraftige frostanfall. Var ikke i stand til noe. Pga min elendige form kontaktet jeg aldri legen. Selv om jeg egentlig burde. Men jeg var så utslitt. Kroppen klarte ikke annet enn å ligge / sove og amme. Barnelegen på HS sa jeg absolutt burde kontakte legevakten da jeg hadde så høy feber. Tror jeg hadde brystbetennelse. Øm og vond pupp. Slike feber/frostanfall fikk jeg jevnlig med to ukers mellomrom de tre/fire første mnd etter fødselen. Tunge tider. Men jeg gav meg aldri med ammingen! Så dersom du tror du har bryst betennelse: amm, amm, amm!! ☺ Tøm puppen som er øm helt. Da jeg begynte å få feber/øm pupp, tømte jeg puppene og vips ble jeg bedre. Stå på, lykke til! Og gratulerer med baby. ☺ Anonymous poster hash: de551...c8a
Mononoke Skrevet 14. juni 2016 #4 Skrevet 14. juni 2016 Jeg fikk det på barselavdelingen. Det kom helt akutt. Sykepleieren sa at nå kom melka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå