Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 Har hatt sex, men med beskyttelse. Ikke sprukket kondom etc, vært veldig forsiktige. Ikke ømme bryster etc, mest sannsynlig bare litt forsinket mens? Skulle hatt nå... Husker ikke helt, men 17.mai husker jeg at det var noen dager - 1 uke siden mensen sluttet (blør i 4-6 dager). Ikke opplevd mer stress enn jeg pleier å oppleve. Kan jeg ta en test hvis jeg ikke får mensen på et par dager, hva hadde du gjort? Anonymous poster hash: b38ce...259
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Jeg har en veldig regelmessig mens, den kommer hver fjerde onsdag, så jeg hadde tatt en test for en uke siden... Anonymous poster hash: aa851...989
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #4 Skrevet 14. juni 2016 Jeg har en veldig regelmessig mens, den kommer hver fjerde onsdag, så jeg hadde tatt en test for en uke siden... Anonymous poster hash: aa851...989 Min pleier også å komme regelmessig, men det kan jo skje ting.. Men kan ikke forstå det om jeg skulle vært gravid, det er nesten ikke mulig. Har brukt kondomene rett. Anonymous poster hash: b38ce...259
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #5 Skrevet 14. juni 2016 Jeg hadde tatt en test Ja, får gjøre det om mensen ikke kommer om noen dager. Anonymous poster hash: b38ce...259
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #6 Skrevet 14. juni 2016 Ja, får gjøre det om mensen ikke kommer om noen dager. Anonymous poster hash: b38ce...259 Hvorfor i alle dager vil du vente om du ellers har regelmessig mens? Må vel være greit å få svar fortest mulig og slippe tenke på det? Anonymous poster hash: aa851...989
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #7 Skrevet 14. juni 2016 Hvorfor i alle dager vil du vente om du ellers har regelmessig mens? Må vel være greit å få svar fortest mulig og slippe tenke på det? Anonymous poster hash: aa851...989 Fordi jeg ikke har graviditetstest Kan jo tidligst teste i morgen uansett, for da kan jeg kjøpe en.. Anonymous poster hash: b38ce...259
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå