Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 Leste en skremmende tråd her for en god tid tilbake, men er han med sebratrusa der fortsatt? Noen som vet? Anonymous poster hash: 2dd42...b82
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Jeg ville i alle fall vært litt på vakt. Du kan jo ringe til hotellet og høre om de har observert noen med zebratruse og knekk i knærne? Husk at en flaske med dr.LOOSEN kan hjelpe på nervene. God tur! Anonymous poster hash: ed888...7c1
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 Jeg ville i alle fall vært litt på vakt. Du kan jo ringe til hotellet og høre om de har observert noen med zebratruse og knekk i knærne? Husk at en flaske med dr.LOOSEN kan hjelpe på nervene. God tur! Anonymous poster hash: ed888...7c1 Jeg har en teori om at dr.LOOSEN ikke løsner deg opp akkurat Anonymous poster hash: 808ca...d84
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #4 Skrevet 14. juni 2016 Jeg ville i alle fall vært litt på vakt. Du kan jo ringe til hotellet og høre om de har observert noen med zebratruse og knekk i knærne? Husk at en flaske med dr.LOOSEN kan hjelpe på nervene. God tur! Anonymous poster hash: ed888...7c1 Jeg kommer til å bli så redd for mannen min hvis han blir borte mer enn 15 min. Hva skal jeg gjøre da? Anonymous poster hash: 2dd42...b82
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #5 Skrevet 14. juni 2016 Jeg har en teori om at dr.LOOSEN ikke løsner deg opp akkurat Anonymous poster hash: 808ca...d84 Hehe, nei mulig dr.LOSEIT er et mer passende navn... Anonymous poster hash: ed888...7c1
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #6 Skrevet 14. juni 2016 Nå har jeg kjøpt dr.LOOSEN.. Hva skal jeg gjøre nå? Jeg har ingen mann, bør jwg skaffe en så jeg kan være redd?? Anonymous poster hash: 2dd42...b82
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #7 Skrevet 14. juni 2016 Herregud, HI. Ikke vær så hysterisk. Når du hører hovslag skal du som kjent ikke anta sebraer. Tror dessuten han har byttet til sametruse nå. Ikke fullt så skummelt det vel. Anonymous poster hash: 8c90c...470
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #8 Skrevet 14. juni 2016 Føler ikke at jeg på noen måte er hysterisk, men jeg har nå grått mine modige tårer til svigerinnen min og tror hun skal følge meg til rommet mitt hver gang på turen Anonymous poster hash: 2dd42...b82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå