Gå til innhold

Lyst til å dra til Langesund, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste en skremmende tråd her for en god tid tilbake, men er han med sebratrusa der fortsatt? Noen som vet?

Anonymous poster hash: 2dd42...b82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville i alle fall vært litt på vakt. Du kan jo ringe til hotellet og høre om de har observert noen med zebratruse og knekk i knærne? Husk at en flaske med dr.LOOSEN kan hjelpe på nervene. God tur!

Anonymous poster hash: ed888...7c1

Skrevet

Jeg ville i alle fall vært litt på vakt. Du kan jo ringe til hotellet og høre om de har observert noen med zebratruse og knekk i knærne? Husk at en flaske med dr.LOOSEN kan hjelpe på nervene. God tur!

Jeg har en teori om at dr.LOOSEN ikke løsner deg opp akkurat

Anonymous poster hash: 808ca...d84

Skrevet

Jeg kommer til å bli så redd for mannen min hvis han blir borte mer enn 15 min. Hva skal jeg gjøre da?

Skrevet

Jeg har en teori om at dr.LOOSEN ikke løsner deg opp akkurat Anonymous poster hash: 808ca...d84

Hehe, nei mulig dr.LOSEIT er et mer passende navn... ;)

Skrevet

Nå har jeg kjøpt dr.LOOSEN.. Hva skal jeg gjøre nå? Jeg har ingen mann, bør jwg skaffe en så jeg kan være redd??

Skrevet

Herregud, HI. Ikke vær så hysterisk. Når du hører hovslag skal du som kjent ikke anta sebraer. Tror dessuten han har byttet til sametruse nå. Ikke fullt så skummelt det vel. 

Anonymous poster hash: 8c90c...470
Skrevet

Føler ikke at jeg på noen måte er hysterisk, men jeg har nå grått mine modige tårer til svigerinnen min og tror hun skal følge meg til rommet mitt hver gang på turen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...