Gå til innhold

Utsettelse av fedrekvote

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fylte ut og skal levere, står at fristen er i morgen, og han leverer i morgen siden arbeidsgiveren må skrive under på dette og de er ikke å få tak i på arbeidsplassen så han må fysisk oppsøke dem et annet sted i fylket. Arbeidsgiver mener at det ikke passer at arbeidstakeren (min samboer) tar ut fedrekvote etter min permisjon og krever utsettelse, alt er ordnet og har snakket med NAV. Men arbeidsgiveren svarer ikke om noe som helst, så da få min samboer bare velge en dato for fedrekvoten helt selv uten å spørre arbeidsgiveren? De har allerede vært vanskelige og fått ham til å utsette én gang, så da får de vel bare ta det de får neste gang...? Dette har han mast om siden februar, så kjenner at jeg hadde syntes det hadde vært herlig om han valgte en dato som ikke passet for dem, men som de bare måtte godta. Liker dem absolutt ikke. Barnslig, sikkert, men det driter jeg i. 

Han skal også søke om foreldrepenger i samme slengen (står at man må det) og der skal han altså fylle ut datoen for dette her da...

Anonymous poster hash: 59361...d26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...