Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 Fikk isjalgi for et par uker siden og har vært sykemeldt 50% pga det. Dette er ufarlig, men gir isjaslignende smerter så jeg har vondt fra hofta og helt ned i foten på ene siden. Jobber på sykehjem så det blir mye tråkking på harde gulv, noe som har gjort plagene større. Har en sykemelding liggende for denne uka også, men jeg er litt i tvil om jeg skal bruke den. Hadde tre dager fri i helga der jeg var aktiv i ulendt terreng,noe som hjalp. Etter seinvakt i går er jeg verre igjen, er nesten ingen bedring fra før helga. Etter denne uka er det ferie, så tror nok jeg skulle klart å holde ut denne uka når jeg vet jeg har lenge fri etterpå, men det blir med store smerter og nedsatt bevegelse. Hva ville dere gjort, benyttet sykemeldingen eller bitt tenka sammen? Anonymous poster hash: c4a94...efe
soleia Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Ville nok benytta 50% sjukemelding. Då er det sjanse for at du kan fungere dei dagane du er på jobb. Men det er jo du som kjenner kor mykje smerter du har, og korleis dei hemmar deg. Eg hadde hjelp av kiropraktor då eg var plaga med det i graviditeten. Halta inn og gjekk ut att.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå