Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #1 Skrevet 13. juni 2016 Barnet mitt skal fly med Norwegian til utlandet, jeg har bestilt og betalt billett. Fant ut nå at de han reiser med skal leie en leiebil men ikke leie barnestol. Ser at jeg gratis kan sende med et barnesete med Norwegian, men måtte jeg ha bestilt dette på forhånd, eller kan jeg møte opp på flyplassen og få sendt barnestolen gratis, uten å ha forhåndsbestilt dette? Noen som vet? Anonymous poster hash: 1f73e...e24
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #2 Skrevet 13. juni 2016 Snakk med Norwegian, ikke oss. Praksis kan være forskjellig. Anonymous poster hash: 62e77...d0a
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #3 Skrevet 13. juni 2016 Tenkte om noen kanskje noen her med barnesetebarn har erfaring med dette Anonymous poster hash: 1f73e...e24
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #4 Skrevet 13. juni 2016 Praksis varierer med tid og sted. De to tingene du kanforholde deg til er hva som står i reisevilkårene og hva de opplyser på mail/telefon. Å basere seg på andres tidligere erfaring kan fort gi sure opplevelser. Anonymous poster hash: 62e77...d0a
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #5 Skrevet 13. juni 2016 Praksis varierer med tid og sted. De to tingene du kanforholde deg til er hva som står i reisevilkårene og hva de opplyser på mail/telefon. Å basere seg på andres tidligere erfaring kan fort gi sure opplevelser. Anonymous poster hash: 62e77...d0a jaja, skjønner det. Men jeg lurer på andres erfaringer fordet Anonymous poster hash: 1f73e...e24
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #6 Skrevet 13. juni 2016 jaja, skjønner det. Men jeg lurer på andres erfaringer fordet Anonymous poster hash: 1f73e...e24 Merkelig. Hvordan skal du vite om det er relevant og om du får riktig informasjon? Anonymous poster hash: 62e77...d0a
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #7 Skrevet 13. juni 2016 Merkelig. Hvordan skal du vite om det er relevant og om du får riktig informasjon? Anonymous poster hash: 62e77...d0a vær så snill, la meg stille et uskyldig spørsmål her uten å lag noe diskusjon av det. Skjønner at svarene ikke kan være reelle for meg, men sjansen er stor for at de er det. Går virkelig ikke utover liv og helse til noen om svarene ikke blir riktig for min flytur Anonymous poster hash: 1f73e...e24
n74 Skrevet 13. juni 2016 #8 Skrevet 13. juni 2016 Hei - vi har reist mange ganger med Norwegian til Spania med bilsete for barn. Jeg har aldri forhåndsbestilt dette, men har da sjekket inn via skranken. Du får da en bagasjelappen i den vanlige skranken, men må selv frakte setet til innlevering av spesialbagasje. Dette gjelder både Gardemoen og flyplassen i Malaga. Håper barnet ditt får en fin reise 😊☀️
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #9 Skrevet 13. juni 2016 Hei - vi har reist mange ganger med Norwegian til Spania med bilsete for barn. Jeg har aldri forhåndsbestilt dette, men har da sjekket inn via skranken. Du får da en bagasjelappen i den vanlige skranken, men må selv frakte setet til innlevering av spesialbagasje. Dette gjelder både Gardemoen og flyplassen i Malaga. Håper barnet ditt får en fin reise ☀ takk for svar Anonymous poster hash: 1f73e...e24
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #10 Skrevet 13. juni 2016 Hei - vi har reist mange ganger med Norwegian til Spania med bilsete for barn. Jeg har aldri forhåndsbestilt dette, men har da sjekket inn via skranken. Du får da en bagasjelappen i den vanlige skranken, men må selv frakte setet til innlevering av spesialbagasje. Dette gjelder både Gardemoen og flyplassen i Malaga. Håper barnet ditt får en fin reise ☀ unnskyld at jeg spør, for det er sikkert et dumt spm, men for å få sendt med en gratis spesialbagasje (barnesete) som man ikke har forhåndsbestilt så tar du ikke å sjekker inn på selvinnsjekk, men i selve skranken? Anonymous poster hash: 1f73e...e24
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #11 Skrevet 14. juni 2016 unnskyld at jeg spør, for det er sikkert et dumt spm, men for å få sendt med en gratis spesialbagasje (barnesete) som man ikke har forhåndsbestilt så tar du ikke å sjekker inn på selvinnsjekk, men i selve skranken? Anonymous poster hash: 1f73e...e24 Vi måtte si fra i skranken ved insjekk og fysisk selv gå til skranken for spessialbagasje så her må du snakke med de som skal reise med barnet. Om setet ikke skal ta skade må det også pakkes godt inn. Er det ett større barn som skal reise. ( du som er gravid og ungen reiser med din famile damen med mange innlegg?) Da holder det kanskje at ungen har med kun sete og ikke en diger stol. Anonymous poster hash: 3d34f...30a
Appelsinpiken Skrevet 14. juni 2016 #12 Skrevet 14. juni 2016 Hvor stort er barnet? Om det er klasse to stol, så kan han kanskje ha det med inn på flyet og sitte i det der.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #13 Skrevet 14. juni 2016 Takk for gode svar, Skal sende med en sånn pute, men skal ha med annen håndbagasje, så må sjekke inn puten. Jeg sjekker inn bagasjen hans. Anonymous poster hash: 1f73e...e24
Appelsinpiken Skrevet 14. juni 2016 #14 Skrevet 14. juni 2016 Kjøp boostapak, så kan han ha en som håndbagasje
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #15 Skrevet 14. juni 2016 Takk men trenger ikke ha det som håndbagasje Anonymous poster hash: 1f73e...e24
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #16 Skrevet 14. juni 2016 Barnet mitt skal fly med Norwegian til utlandet, jeg har bestilt og betalt billett. Fant ut nå at de han reiser med skal leie en leiebil men ikke leie barnestol. Ser at jeg gratis kan sende med et barnesete med Norwegian, men måtte jeg ha bestilt dette på forhånd, eller kan jeg møte opp på flyplassen og få sendt barnestolen gratis, uten å ha forhåndsbestilt dette? Noen som vet? Anonymous poster hash: 1f73e...e24 Jeg trengte ikke å forhåndsbestille da jeg fly til Spania med Noreegian forrige uke. Anonymous poster hash: da04b...5e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå