Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #1 Skrevet 13. juni 2016 Er gravid i uke 37 og har de siste to dagene plutselig fått veldig mye fersk blod når jeg har avføring. Jeg er ikke hard i magen om dagen, og ikke har jeg vondt når jeg går på do. Har heller ikke vondt i magen ellers. Men enda så renner det fersk blod ut av endetarmen. Det er helt rødt i doskåla. Er det noen grunn til bekymring? Har/ har hatt hemorider gjennom svangerskapet, men da har det gjort vondt når jeg har vært på do med hard avføring, og da har det kun vært blod på selve avføringen og på papiret. Som sagt, nå renner det akkurat som jeg skulle ha et dypt kutt som bare blør og blør. Takk for svar! Anonymous poster hash: 2a094...fb9
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #2 Skrevet 13. juni 2016 Hemorroider. Vanlig i graviditet. Anonymous poster hash: ff525...ccd
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #3 Skrevet 13. juni 2016 Hemorroider. Vanlig i graviditet. Anonymous poster hash: ff525...ccd Var det jeg tenkte at det var, men måtte bare spørre for sikkerhets skyld når jeg har opplevd ha å hemoroider på en annen måte tidligere Takk for svar! Anonymous poster hash: 2a094...fb9
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #4 Skrevet 13. juni 2016 Jeg har samme erfaring som deg. Litt blod på papir og avføring ved vonde/ hovne hemorroider. Masse rødt blod over hele doskåla, ingen synlige hemorroider, ikke vondt. Legen sa at det er hemorroider begge deler, de siste er litt lengre inn, bare. Anonymous poster hash: bce90...9e9
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #5 Skrevet 14. juni 2016 Sannsynligvis er det hemorroider. MEN, blod i avføringen bør man alltid ta opp med lege! Jeg synes du bør bestille en legetime. Anonymous poster hash: a73c9...ab0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå