Gå til innhold

Kommer magen fortere med barn nr.2??

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er bare i uke 9 nå, men er synlig gravid :o

Kan ikke huske at det var sånn da jeg var gravid med Herr Sønn, selvom magen kom fort da også.

Sliter med å få igjen bukseknappen og i dag måtte jeg kapitulere: kjøpte ny bukse

:P

Vanlig? Kan det være to stykker derinne?

Jeg er ikke veldig høy - har lest at det er av betydning ...

Hadde ikke tenkt å si noe før etter UL i uke 12 ...

Endret av MammantilNurket
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt rykter om at magen kommer fortere med nr 2 ja :) 

Anonymous poster hash: f2400...fa7
Skrevet

Oh yes! Ser høygravid ut allerede og er såvidt halvveis. Håper ikke noen hvalfangere er ute om jeg skulle våge meg på stranden 😜

Anonymous poster hash: ee602...9ab

Skrevet

Samboeren spurte for et par dager siden om jeg har større mage dette svangerskapet enn i det første:-)

Anonymous poster hash: 64699...e62

Skrevet

Min mage var mye mindre med nummer to. Kunne ikke se det før ca halvveis, så det stemmer ikke alltid. Babyen var også en del mindre andre gangen.

Anonymous poster hash: b20bf...9f5

Skrevet

Oh yes. Hadde det som deg - måtte ha mamma-jeans fra uke tolv etter å ha gått med strikk på bukseknappen og åpen smekk under lange gensere i en tre-fire uker. Bare å velte seg i det! :)

Skrevet

Takk for svar :)

Ser helt klart gravid ut - ikke noe poeng å forsøke å skjule "baby-bumpen" en gang :P

Skrevet

Jeg er 22 uker på vei i mitt andre svangerskap nå, og i går brukte jeg en bukse som jeg ikke en gang fikk over magen i svangerskapsuke 16 i mitt første svangerskap. Så vil tro det er individuelt  :D

Skrevet

Jeg ble mye mer oppblåst tidlig med nr 2. Men selve graviditetsmagen kom også tidligere. Og jeg ble enormt mye større. Jeg ble helt enorm, såpass at til og med fremmede måtte kommentere magen. Og bekjente bare lo av meg.

Jeg spøy i 40 uker, så vekta gikk nedover, ikke opp. Så det var ikke det at jeg ble tykk, jeg fikk bare en helt enormt stor mage. Så ut som jeg hadde en yogaball der inne, mot førstemann som mer var en medisinball. 😊

Er redd for at en evt nr 3 blir som en høyball...

Anonymous poster hash: 82cee...f87

Skrevet

Kommer magen fortere jo kortere tid det er mellom svangerskapene? 

Min sønn er 6 år, og vi prøver å bli gravide. Kanskje magen ikke blir så stor da? :P

Anonymous poster hash: f2400...fa7
Skrevet

Jeg er 33 uker på vei og magen har så vidt begynt å komme. Var for første gang synlig gravid for 3 uker siden, og i første svangerskap var magen der allerede i uke 12. Så det er nok veldig individuelt.

Anonymous poster hash: 4db63...74d

Skrevet

Denne gangen har jeg fått gratulasjoner før uke 12 😂 jeg ble helt paff haha jeg er diger denne gangen.1.gang var med jente, denne gangen gutt

Anonymous poster hash: 6c6cf...f6a

Skrevet

Jup, magen kom raskere med barn nr 2. Jeg måtte over til mammabukse i uke 8.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...