Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #1 Skrevet 13. juni 2016 Har hele svangerskapet vært plaget av kynnere i form av at hele magen strammer seg i ca 1 min, for så å slippe taket. Var hos jordmor i dag og fikk konstatert 3-4cm åpning, tøyelig og myk mormunn. Har etter at jeg kom hjem hatt behov for å få tømt tarmen, og så har jeg begynt å få så smått rier. Disse er som litt kraftigere menssmerter og strammer ikke hele magen på samme måte som kynnerene har gjort. Disse riene varer mellom 15 og 30 sekunder og kommer ikke regelmessig, alt mellom 10 min og 1 times intervall. Det jeg egentlig lurer på er om jeg skal regne med kynnere som eventuelt kommer innimellom? Jeg ringer ikke fødeavdelingen før de enten er regelmessige, eller begynner å gjøre ordentlig vondt tenker jeg, hva tror dere? Anonymous poster hash: 94368...d49
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #2 Skrevet 13. juni 2016 Jeg tror at når fødselen virkelig er i gang, så er du ikke i tvil. Min fødsel startet med kynnere som gikk over i rier og når riene var sterke nok til å gjøre nytte var jeg ikke i tvil om at fødselen var i gang. Anonymous poster hash: 7addd...e40
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #3 Skrevet 13. juni 2016 Så spennende! Tenk at snart får du hilse på huleboeren din💕💕 Jeg har ikke svar på spørsmålet, men vil bare ønske deg lykke til. Anonymous poster hash: 8c9d9...0de
Plutselig_gravid Skrevet 13. juni 2016 #4 Skrevet 13. juni 2016 Når jeg hadde kynnere strammet hele magen seg og ble steinhard. Da jeg hadde rier strammet ikke magen seg noe særlig. I begynnelsen ikke i det hele tatt. Fødsel er nok nært forestående for deg. Siden du allerede har 4 cm kan det gå fort når det først setter i gang. Lykke til 😊
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #5 Skrevet 13. juni 2016 Takk for svar og lykke ønsker, men det stoppet opp, får håpe noe skjer i løpet av morgendagen, hvis ikke får det bli en runde i sengehalmen ;-) Anonymous poster hash: 94368...d49
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #6 Skrevet 13. juni 2016 Prøv en runde med rikshospitalets sexoppskrift ;-) Anonymous poster hash: 31efb...23d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå