Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #1 Skrevet 13. juni 2016 Vi har lagt merke til at en mann bruker baksiden av Hagen til en nabo til å gjemme vodkaflasker. Vet ikke hvorfor men antar at han bor på en institusjon der det ikke er lov med alkohol, el. Han er ofte observert i område mens han drikker, så legger han den fra seg igjen og går.. Her vi bor er det ikke veldig mange familier med veldig små barn men det bor en del 13-14-åringer her. Jeg er redd noen av dem skal få nyss i at det ligger flasker med vodka her.. Vet ikke om jeg tør å ta kontakt med denne mannen da jeg ikke vet hvordan han reagerer. Jeg vet heller ikke om han bor på institusjonen i nærområdet, bare at det skal type på det ettersom jeg har sett han gå den veien. Anonymous poster hash: d10b9...c87
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #2 Skrevet 13. juni 2016 Tyde på, ikke type på. Anonymous poster hash: d10b9...c87
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #3 Skrevet 13. juni 2016 Ja, det hadde jeg gjort. Synes ikke noe om at alkohol ligger og slenger så hvem som helst kan få tak i det Anonymous poster hash: a132f...924
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #4 Skrevet 13. juni 2016 Ja, jeg synes du skal ta en telefon til politiet. Så får de vurdere om det er noe de må gjøre noe med eller har ressurser til å gjøre noe med. Anonymous poster hash: d8f34...06d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #5 Skrevet 13. juni 2016 Jeg hadde tatt flaskene og tømt dem så ofte jeg fikk sjansen. Så slutter han snart med det. Og politiet kan bruke ressursene på andre saker. Anonymous poster hash: ff031...e8e
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #6 Skrevet 13. juni 2016 Jeg hadde tatt flaskene og tømt dem så ofte jeg fikk sjansen. Så slutter han snart med det. Og politiet kan bruke ressursene på andre saker. Anonymous poster hash: ff031...e8e Da finner han bare andre steder å gjemme dem på, som kan være like farlig for barn og unge. Det er ulovlig å drikke på offentlig sted. Det er opp til politiet å vurdere om de skal bruke ressurser på det eller ikke. Anonymous poster hash: d8f34...06d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå