Gå til innhold

Ville dere byttet fastlege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen min er flink, men jeg føler ikke at det er noe kjemi der. Når jeg kommer inn dit føler jeg at jeg må prate så fort som overhodet mulig, og ofte får jeg ikke nevnt alt jeg skal siden jeg føler han har for dårlig tid. Han er flink til å henvise videre hvis det er noe, men han er også mer glad i å skrive ut sykemelding enn å fikse problemet. Føler han er lei av meg (er der ikke mer enn 3-4 ganger i året) og vil ha meg ut raskest mulig. Føler også ubehag om det er undersøkelse nedentil. Var en periode jeg var der ofte, og hadde to utestående faktura. Han spurte meg rett ut om hvorfor jeg ikke hadde betalt, og jeg sa jeg ikke hadde råd akkurat da, men skulle betale dem et par dager senere når jeg fikk lønn (første fakturaen hadde da forfalt en uke før jeg fikk betalt den, den andre ble betalt til forfall). En gang etter var det snakk om å gå en liten periode hos psykolog, og når jeg sa at da tok jeg det privat for å unngå ventetid spurte han om jeg var sikker på at jeg hadde råd til det! Selvom jeg ikke hadde råd til å betale to fakturaer på rappen for to legetimer, betyr jo ikke at jeg har kronisk dårlig råd eller at han har noe med det!?

Anonymous poster hash: 87a6d...c11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også villet bytte om min lege var sånn.

Anonymous poster hash: cce10...343

Skrevet

Æsj, så ekkelt da, ang de pengekommentarene. Jeg hadde byttet

Anonymous poster hash: 959ff...0b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...