Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #1 Skrevet 13. juni 2016 fra en baby på 7 mnd? Hvis babyen er med pappaen sin? Anonymous poster hash: b10ea...6f8
TPK Skrevet 13. juni 2016 #2 Skrevet 13. juni 2016 Det er jo ikke akkurat noen fast regel på dette... Noen begynner på jobb på den tiden, noen reiser på ferie uten barnet i en uke, mens andre mener man ikke kan være borte fra barnet i det hele tatt før det er 2-3 år.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #3 Skrevet 13. juni 2016 Jeg pleier å si 1 måned=1 time, 2 måneder=2 timer osv, men det kommer helt ann på baby, forholdet mellom baby og den baby skal være med osv. Har pappan vært tilstede og baby har et like nært forhold til han som til deg så ser ikke jeg problemet med å for eksempel være borte over natta, kanskje til og med 2 netter. Så fremt at baby er trygg på dette også. Med våre to eldste hadde det ikke vært noe problem å være borte en helg på den alderen, men med minste hadde det ikke vært aktuelt. Anonymous poster hash: b6534...2d6
februarprins2013 Skrevet 13. juni 2016 #4 Skrevet 13. juni 2016 Min eks var aldri alene med han på nattan,men mine foreldre som han var trygg på har han vert hos siden han er 3mnd, både en hel helg og 7-8 timer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå