Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #1 Skrevet 13. juni 2016 Kun 3 av 7 jenter kunne komme i bursdagen? Anonymous poster hash: e9feb...d80
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #2 Skrevet 13. juni 2016 Vi har 12 i klassen, Pga en fotballkamp så avlyste alle utenom 3 stk (barnet mitt går ikke på fotball så jeg visste ikke om den kampen). Jeg avlyste feiringen og utsatte den til dagen etterpå. Da kunne alle Anonymous poster hash: a36c0...238
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #3 Skrevet 13. juni 2016 Vi har 12 i klassen, Pga en fotballkamp så avlyste alle utenom 3 stk (barnet mitt går ikke på fotball så jeg visste ikke om den kampen). Jeg avlyste feiringen og utsatte den til dagen etterpå. Da kunne alle Anonymous poster hash: a36c0...238 Har leid et lokale for feiringen siden huset står på hodet pga oppussing, så ikke så lett å endre dag. Uasnett er sjansen kanskje større for at folk reiser desto lengre ut i juni det blir?😕 Syns litt synd på datteren min... Anonymous poster hash: e9feb...d80
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #4 Skrevet 13. juni 2016 Jeg ville nok gjort det ja....... I de tilfellene hvor vi har leid lokale eller bestilt bursdag borte, type lekeland, bowling etc har jeg sendt ut varsel om dato i god tid før selve invitasjonen har kommet ut og bedt om tilbakemelding dersom datoen ikke passet. Spesielt siden sønnen her har bursdag i juni og da vet vi at det er mye annet som foregår; type avslutninger, kamper osv. Anonymous poster hash: 8efef...0c2
TPK Skrevet 13. juni 2016 #5 Skrevet 13. juni 2016 (endret) Er det bedre at barnet ikke får feiret bursdag da? Jeg hadde gjennomført uansett, hvis ikke barnet absolutt vil avlyse. Hvor gamle er de? Med så få gjester åpner det seg jo andre muligheter, som f.eks overnatting, kino, bowling og andre ting som ville blitt for dyrt med en stor gjeng. Endret 13. juni 2016 av TPK
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #6 Skrevet 13. juni 2016 Ville enten forsøkt å finne en annen dag, annet tidspunkt. Eller gjort noe ekstraordinært ut av det for de som kan. Eller: kjenner dere andre som kan inviteres i tillegg. Venners barn, nabobarn e.l Anonymous poster hash: 62886...a11
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #7 Skrevet 13. juni 2016 Vet du grunnen til at de ikke kommer? Anonymous poster hash: 6c05c...525
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #8 Skrevet 13. juni 2016 Opplevde at kun en kunne komme, da flyttet vi bursdagen og nesten alle kom. Selv leid lokale kan flyttes. .. Anonymous poster hash: f368d...0a8
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #9 Skrevet 13. juni 2016 Ville ikke avlyst hvis det ikke er et alternativ å endre dag. Da ville jeg heller invitert noen flere, som f.eks. nabobarn, venners barn eller hele klassen/avdelingen i stedet for bare jentene dersom de leker sammen på tvers av kjønn. Anonymous poster hash: 44a09...593
Yellow Brick Road Skrevet 13. juni 2016 #10 Skrevet 13. juni 2016 Nei, det hadde jeg ikke. Det er dårlig gjort overfor dem som har takket ja og kanskje gledet seg og / eller flyttet på ting for å få det til å passe. Da hadde jeg heller enten invitert noen andre i tillegg eller sørget for at de som kommer fikk en fantastisk bursdagsfeiring.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #11 Skrevet 13. juni 2016 Hvis du vet at det er noe spesielt som gjør at mange ikke møter opp, så ville jeg kanskje byttet dag hvis det betydde at alle da kom. Hvis ikke, så ville jeg hatt bursdagen, og kanskje gjort noe ekstra spesielt ut av den slik at det var ekstra kjekt for de som kom. Anonymous poster hash: 4675e...32e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå