Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #1 Skrevet 13. juni 2016 Bor med en person, har gjort det i mange år. Fant ut igår at vedkommende er på møteplassen, og søker kjæreste. Det ville vært veldig upassende om personen fikk seg kjæreste og veldig praktisk vanskelig å få til. Bør jeg ta det opp? Anonymous poster hash: 5dd31...0fa
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #2 Skrevet 13. juni 2016 Du kan ikke ta opp at en singel person ikke skal få seg kjæreste fordi det er upraktisk for deg Anonymous poster hash: f4d9c...7f2
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #3 Skrevet 13. juni 2016 er det upassende fordi dere er kjærester eller? Skjønte ikke den helt.. Anonymous poster hash: de178...fb2
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #4 Skrevet 13. juni 2016 Synes du skal ta det opp jeg. Hvis dere bor sammen og eier hus sammen, så bør du i alle fall få vite at hun er på vei ut av "samboerskapet" dere har.. Eller ønsker det... Men hvordan fant du ut at han/hun er på møteplassen? Er du der? Eller har du snoket? Anonymous poster hash: 7eeda...624
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #5 Skrevet 13. juni 2016 Men bor du med en ex eller i et kollektiv? Om det er en ex så bør dere flytte fra hverandre før dere begynner å fare andre, i ren respekt for hverandre. Om dere bor i kollektiv så blir det frekt å si at den andre ikke skal kunne få seg kjæreste Anonymous poster hash: f4d9c...7f2
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #6 Skrevet 13. juni 2016 Men bor du med en ex eller i et kollektiv? Om det er en ex så bør dere flytte fra hverandre før dere begynner å fare andre, i ren respekt for hverandre. Om dere bor i kollektiv så blir det frekt å si at den andre ikke skal kunne få seg kjæreste Anonymous poster hash: f4d9c...7f2
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #7 Skrevet 13. juni 2016 Ikke eks eller kollektiv:) Hvordan jeg fant det ut? Vi deler PC, og siden sto oppe. Jeg sjekket ikke noe mer. Det er ikke snakk om et romantisk forhold oss i mellom, men det vil unektelig være underlig om vedkommende plutselig skal ha en kjæreste her. Anonymous poster hash: 5dd31...0fa
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #8 Skrevet 13. juni 2016 Upassende og underlig om personen fikk seg en kjæreste? Hehe...tror det ville vært sunt for dere begge. Du har ikke klipt deg slik at dere har samme frisyre..? Anonymous poster hash: 77805...8c5
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #9 Skrevet 13. juni 2016 Upassende og underlig om personen fikk seg en kjæreste? Hehe...tror det ville vært sunt for dere begge. Du har ikke klipt deg slik at dere har samme frisyre..? Anonymous poster hash: 77805...8c5 Nei, det hadde vært veldig rart om jeg gjorde det. Anonymous poster hash: 5dd31...0fa
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #10 Skrevet 13. juni 2016 Ikke eks eller kollektiv:) Hvordan jeg fant det ut? Vi deler PC, og siden sto oppe. Jeg sjekket ikke noe mer. Det er ikke snakk om et romantisk forhold oss i mellom, men det vil unektelig være underlig om vedkommende plutselig skal ha en kjæreste her. Anonymous poster hash: 5dd31...0fa Er det deg med venninnen som mente at dere ikke kan feriere hver for dere? Anonymous poster hash: 14366...0ff
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #11 Skrevet 13. juni 2016 Er det deg med venninnen som mente at dere ikke kan feriere hver for dere? Anonymous poster hash: 14366...0ff Nei, det er det nok ikke. Anonymous poster hash: 5dd31...0fa
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #12 Skrevet 13. juni 2016 Med kollektiv mener jeg at minst to personer bor sammen uten at dere har/har hat et romantisk forhold. Så nei, ikke ta opp at den andre personen ikke kan få seg kjæreste. Anonymous poster hash: f4d9c...7f2
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #13 Skrevet 13. juni 2016 Med kollektiv mener jeg at minst to personer bor sammen uten at dere har/har hat et romantisk forhold. Så nei, ikke ta opp at den andre personen ikke kan få seg kjæreste. Anonymous poster hash: f4d9c...7f2 Hehe...jeg synes absolutt hi skal ta det opp. Og jeg ville veldig gjerne hørt den samtalen Anonymous poster hash: 77805...8c5
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #14 Skrevet 13. juni 2016 Jeg bodde i ulike varianter av bofelleskap i 10-12 år før jeg fikk en seriøs samboer, og denne tråden er det rareste jeg noensinne har lest. Kjæreste/ikke-kjæreste/dating/ons er ikke noe de som deler leilighet/bor i kollektiv har noe med. Anonymous poster hash: 6df1b...a92
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #15 Skrevet 13. juni 2016 Hehe...jeg synes absolutt hi skal ta det opp. Og jeg ville veldig gjerne hørt den samtalen Anonymous poster hash: 77805...8c5 Forstår ikke helt hvorfor dere mener jeg nekter den andre personen å få kjæreste. Men jeg syns den kunne ha sagt noe om dette og eventuelle planer om det, da det er av ganske stor betydning for vår bosituasjon av flere grunner Anonymous poster hash: 5dd31...0fa
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #16 Skrevet 13. juni 2016 Forstår ikke helt hvorfor dere mener jeg nekter den andre personen å få kjæreste. Men jeg syns den kunne ha sagt noe om dette og eventuelle planer om det, da det er av ganske stor betydning for vår bosituasjon av flere grunner Anonymous poster hash: 5dd31...0fa Kjæreste er ikke akkurat noe man bestiller og får levert etter 3 uker. Du får helt sikkert noen tegn på veien. "Jeg skal på date" er antageligvis det første Anonymous poster hash: 77805...8c5
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #17 Skrevet 13. juni 2016 Det er ikke din sak, HI, bofelleskapssamboeren din har regler å forholde seg til angående oppsigelsestid og slikt, men utover det er det opptil den personen hva den vil dele av informasjon med deg. Anonymous poster hash: 6df1b...a92
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #18 Skrevet 13. juni 2016 Forstår ikke helt hvorfor dere mener jeg nekter den andre personen å få kjæreste. Men jeg syns den kunne ha sagt noe om dette og eventuelle planer om det, da det er av ganske stor betydning for vår bosituasjon av flere grunnerAnonymous poster hash: 5dd31...0fa så hn burde ha fortalt deg at hn har meldt seg inn på møteplassen? Har du et voldsomt kontrollbehov eller Anonymous poster hash: f4d9c...7f2
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #19 Skrevet 13. juni 2016 Forstår ikke helt hvorfor dere mener jeg nekter den andre personen å få kjæreste. Men jeg syns den kunne ha sagt noe om dette og eventuelle planer om det, da det er av ganske stor betydning for vår bosituasjon av flere grunner Anonymous poster hash: 5dd31...0fa Men i alle dager, bor du sammen med en som er singel må du ta med i beregningen at vedkommende kan få seg kjæreste i løpet av en uke, 1 mnd, 1 år, 5 år eller aldri. Den eneste gangen du skal si noe på en eventuell kjæreste er hvis vedkommende du bor med er din kjæreste, hvis ikke skal du holde deg unna og eventuelt gratulerer når vedkommende får kjæreste. Anonymous poster hash: a4627...3af
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #20 Skrevet 13. juni 2016 Det er ikke din sak, HI, bofelleskapssamboeren din har regler å forholde seg til angående oppsigelsestid og slikt, men utover det er det opptil den personen hva den vil dele av informasjon med deg. Anonymous poster hash: 6df1b...a92 Oppsigelse av felles lån, eller? Vi har ikke et bofelleskap Anonymous poster hash: 5dd31...0fa
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #21 Skrevet 13. juni 2016 Skjønner godt det er eart å bo med en person og kjæresten hennes/ hans, da ville jeg heller flyttet Anonymous poster hash: 1dfa2...42f
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #22 Skrevet 13. juni 2016 Oppsigelse av felles lån, eller? Vi har ikke et bofelleskap Anonymous poster hash: 5dd31...0fa Denne tråden er litt morsom. Hi, du må virkelig gi mer informasjon hvis du skal få relevante svar. Måten dere bor på høres.mildt sagt uvanlig ut. Dere har kjøpt leilighet sammen? Dere er kun venner? Snakket dere virkelig ikke om dette i forkant..? Anonymous poster hash: 77805...8c5
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #23 Skrevet 13. juni 2016 Tenkte du ikke over at du eller denne andre personen ikke kom til å være evig singel da dere kjøpte leilighet sammen? Anonymous poster hash: f4d9c...7f2
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #24 Skrevet 13. juni 2016 Haha, selvsagt har vi snakket om disse tingene. Det er ikke sånn at vi har lovet hverandre å være evig single. På tidspunktet vi kjøpte bolig sammen var ikke kjæreste det mest naturlige på agendaen. Ingen av oss har hatt kjæreste i disse årene, og det er ikke uten grunn at vedkommende er på nettdating. Det er noe med livssituasjonene våre som gjør at det å få seg kjæreste ikke er noe som deiser ned i fanget på en. Anonymous poster hash: 5dd31...0fa
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #25 Skrevet 13. juni 2016 Felles lån gir heller ingen innsynsrett i hvem vedkommende prøver ligger/vil ligge med. Anonymous poster hash: 6df1b...a92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå