Gå til innhold

ekser, FB og gamle bilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mer eller mindre tatt bort alle bilder av eksmann på FB, henger kanskje noen få igjen, men det er type noe andre har lagt ut, og ikke særlig kjærlige bilder i så fall.

Men min eks (som har hatt samboer i to år nå også) har fortsatt bilder av meg. På det ene står det noe ala "verdens nydeligste kone" på...

Er ikke dette noe rart?

Hva hadde dere tenkt om dere traff en mann med flere bilder av eks på FB? OK eller not?

Anonymous poster hash: f04d0...7aa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne brydd meg mindre. Alle har vi en fortid, ikke sant?

Anonymous poster hash: 1eea3...717
Skrevet

jo, men man må jo ikke la den være så public og åpen liksom..?

Skrevet

Nei, det må man ikke. Han har kanskje ikke en ny dame, så hab har vel kanskje ikke odder å fjerne bildene siden han ikke har noen å ta hensyn til

Anonymous poster hash: 2dd3e...9ca

Skrevet

Hab= han odder=orket. Autoretting...

Skrevet

Nei, det må man ikke. Han har kanskje ikke en ny dame, så hab har vel kanskje ikke odder å fjerne bildene siden han ikke har noen å ta hensyn til

men han har jo dame... ikke ny nå lenger da, de har vært sammen i snart tre år, samboere i over to år ..

Skrevet

Å ja, kanskje hun ikke bryr seg om det da, rett og slett. Jeg hadde brydd meg men alle er ikke som meg XD

Skrevet

Kanskje han aldri har tenkt over det?

Jeg har selv aldri tenkt på det og sjekket min FB profil nå. det ligger opp til flere bilder av meg og min eksmann der. Sjekket ikke hvem som har lagt de ut, og egentlig så bryr jeg meg ikke. Jeg har samboer og nye barn. Min eks har samboer. Så lite har jeg altså brydd meg at jeg aldri før Jar tenkt på å sjekke det...

Anonymous poster hash: fd73b...636

Skrevet

Kanskje han aldri har tenkt over det?

Jeg har selv aldri tenkt på det og sjekket min FB profil nå. det ligger opp til flere bilder av meg og min eksmann der. Sjekket ikke hvem som har lagt de ut, og egentlig så bryr jeg meg ikke. Jeg har samboer og nye barn. Min eks har samboer. Så lite har jeg altså brydd meg at jeg aldri før Jar tenkt på å sjekke det...

Anonymous poster hash: fd73b...636

kanskje det :)

er jo lenge siden, så kanskje det er normalt :P hehe

alt en lurer på :D

Skrevet

Jeg syntes det er rart. Det at andre har lagt ut bilder fra tiden en var sammen er nå bare sånn. Men om personene selv har bilder av seg og eksen, da gjerne i romantiske omgivelser, så tenker jeg at vedkommende ikke helt har sluppet taket.

Anonymous poster hash: ab400...38c

Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre. Det finnes sånne bilder av meg og eksen på Facebook, men vi var jo sammen. Blir jo ikke mindre eller mer sammen av at vi har en fortid som synes? Vi har uansett barn sammen, så det er vel relativt tydelig for alle at vi var glade i hverandre på et tidspunkt.

Skrevet

Jeg synes bildene ryker ut med forholdet. Min mann skal ikke ha bilder av eksen på peishylla, i albumet eller facebook. 

Anonymous poster hash: 5ebb5...9d2
Skrevet

Mulig jeg har bilder av meg og eksmannen på FB, har ikke sjekket, og kjæresten min har åpenbart heller ikke gjort det, evt ikke brydd seg.

Jeg har jo en eksmann og to barn med ham, bilde eller ikke endrer ingenting.

Skrevet

Jeg synes bildene ryker ut med forholdet. Min mann skal ikke ha bilder av eksen på peishylla, i albumet eller facebook. 

Anonymous poster hash: 5ebb5...9d2

jeg er enig med det med at de ikke henger på veggen, og trenger heller ikke være på FB. Men han er far til mine barn, så det å rykke han ut av albumet går jo ikke... så der blir han som et "vakkert" minne :P:)

Skrevet

Mannen min har bilder av sin eks på Facebook. Gamle album med feriebilder osv. Det har aldri ramlet meg inn å reagere på det.

Anonymous poster hash: 2150a...996

Skrevet

Å skrive "verdens vakreste kone" er platt og fjortis. Å beholde det etter skilsmisse er bare tragisk.

Anonymous poster hash: 0979c...cae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...