Gå til innhold

Er det noen som bruker rumpetaske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det helt ut? ;) 

Anonymous poster hash: 29794...b4f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får man kjøpt sånt nå da?? 😂

Anonymous poster hash: 2c391...42e

Skrevet

Får man kjøpt sånt nå da??

Anonymous poster hash: 2c391...42e

Ja, ellers hadde jeg ikke spurt :P!!

Skrevet

Man bruker det om man jobber i hjemmesykepleien eller går på tur på fjellet. Du får kjøpt det på sportsbutikker. Eller om du er turist i 80-årene. Da får du sikkert tak i på Enklere Liv :danse:

Skrevet

Bruker en stor en på ski og en bitte liten på løpeturer. Du får det på sportsbutikker.

Noen ganger bruker jeg den store om sommeren også når jeg bare skal ha med en drikkeflaske, førstehjelpsutstyr og en kniv for eksempel. Mindre svett på ryggen med rumpetaske enn sekk.

Anonymous poster hash: 05f23...166

Skrevet

Man bruker det om man jobber i hjemmesykepleien eller går på tur på fjellet. Du får kjøpt det på sportsbutikker. Eller om du er turist i 80-årene. Da får du sikkert tak i på Enklere Liv :danse:

Hvis jeg ikke er turist i 80-årene så får jeg ikke kjøpt det på Enklere Liv?

Skrevet

Hvis jeg ikke er turist i 80-årene så får jeg ikke kjøpt det på Enklere Liv?

Joda, helt sikkert. Men det kan hende du da finner en litt mer ok utseende en på en sportsbutikk. Det er veldig greit med rumpetaske, men det er ikke akkurat noe fashion statement. Og altså, jeg er ikke 80, jeg er ikke turist men jeg har rumpetaske til turbruk. Til byturer og annet tar jeg heller en vanlig veske..

Skrevet

Joda, helt sikkert. Men det kan hende du da finner en litt mer ok utseende en på en sportsbutikk. Det er veldig greit med rumpetaske, men det er ikke akkurat noe fashion statement. Og altså, jeg er ikke 80, jeg er ikke turist men jeg har rumpetaske til turbruk. Til byturer og annet tar jeg heller en vanlig veske..

Ok ;) Jeg ser så teit ut fra før, så tror ikke rumpetaske hadde gjort noe fra eller til.

Skrevet

Det er litt "in" som veske nå har jeg ikke klart å unngå å legge merke til og jeg følger ikke med på sånt.

søk litt på nett, så finner du nok.

Ellers så er det i forbindelse med "ut på tur" jeg kan finne på å bruke det. Jeg bruker egentlig like gjerne ryggsekk jeg da. Har en med god lufting og blir ikk mer svett på ryggen av det enn å ha en rumpetaske klistret inn på nedre del av ryggen.

Anonymous poster hash: 6df15...372
Skrevet

Fanny pack! Oh, glade 90 tallsminner...

Anonymous poster hash: 77d79...f18

Skrevet

Ja, det ene barnet mitt på 4 år vant en rumpetaske på 17. Mai. Den er rosa og lilla og ser helt jævlig ut.

Anonymous poster hash: c9b6a...92c

Skrevet

Fanny pack! Oh, glade 90 tallsminner...

Anonymous poster hash: 77d79...f18

Jeg husker en tysker i lærshorts, bar overkropp og skinn rumpetaske med nagler. Jeg gikk bare bak ham på gaten en gang på 80-tallet men har aldri glemt det.

Skrevet

Det er visstnok in nå ja...forstå det den som kan. Jeg ville ikke brukt det, annet enn kanskje på løpetur.

Skrevet

Det er visstnok in nå ja...forstå det den som kan. Jeg ville ikke brukt det, annet enn kanskje på løpetur.

Hvorfor det? Det er praktisk

Skrevet

Jeg og mannen har nettopp kjøpt oss tasker på Sparkjøp :) de er ikke noe fine men jeg syns det er praktisk siden vi skal ha de med på ferie :) (mannen er ikke like enig med meg, å nekter egentlig å ha den på seg :P )

Så det blir å ende med at det er bare jeg som går med det, pytt pytt ;)

Anonymous poster hash: 8edec...195

Skrevet

Hvorfor det? Det er praktisk

Fordi det er sååå stygt! Og 80-talls. 😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...