Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #1 Skrevet 13. juni 2016 Min datter skal ha bursdag snart og de er 8 jenter tilsammen på hennes avdeling. 3 stk kan ikke fordi de har reist. Dvs kun 4 stk som kanskje kan komme... Jenta mi leker mye med to jenter i en avdeling som hun ikke går på. De er 4 jenter tilsammen der. Dvs jeg kun vil invitere 2 av 4 fordi hun ikke leker med de andre (de jeg vil invitere gikk hun på avdeling med før og leker med så og si daglig i barnehagen). Blir det feil av meg å invitere disse to? Siden de bare er 4 jenter på den andre avd? Det er så få som kunne fra hennes egen avdeling også... Hva tenker dere? Anonymous poster hash: c3bcd...72c
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #2 Skrevet 13. juni 2016 Disse jentene er foresten 4-5 år. Anonymous poster hash: c3bcd...72c
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #3 Skrevet 13. juni 2016 Jeg ville like godt invitert alle 4. Det ikke sikkert så mange av dem kan komme heller, men du kommer nok unna med å be bare to også i et slikt tilfelle. Anonymous poster hash: 65edb...48f
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #4 Skrevet 13. juni 2016 Jeg ville like godt invitert alle 4. Det ikke sikkert så mange av dem kan komme heller, men du kommer nok unna med å be bare to også i et slikt tilfelle. Anonymous poster hash: 65edb...48f Det er vanlig å be bare avdelingen egentlig, men hun leker så mye med akkurat disse to. Føler det kanskje blir litt rart å invitere de hun ikke leker med? Men jeg vet ikke 😬 Anonymous poster hash: c3bcd...72c
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #5 Skrevet 13. juni 2016 Det er vanlig å be bare avdelingen egentlig, men hun leker så mye med akkurat disse to. Føler det kanskje blir litt rart å invitere de hun ikke leker med? Men jeg vet ikke 😬 Anonymous poster hash: c3bcd...72c Det er aldri galt å invitere for mange. Anonymous poster hash: 65edb...48f
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #6 Skrevet 13. juni 2016 Da må du i såfall sende ut invitasjoner på privat basis og ikke gjennom barnehagen. Jeg hadde da bedt hele hennes avdeling og disse to ekstra som da er hennes venner Anonymous poster hash: d7d94...355
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #7 Skrevet 13. juni 2016 altså; det er kun to jenter hun ikke kommer til å invitere? Hvorfor ikke invitere disse også selv om hun til vanlig ikke leker så mye med disse? Hvis du spør om konkret råd, så ville i alle fall jeg invitert de. To jenter fra eller til utgjør jo ikke så mye, og du hadde jo uansett tenkt å invitere 8..... Anonymous poster hash: 33ef1...a1c
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #8 Skrevet 13. juni 2016 På avdelingen til eldste gikk det 18 barn. Vi inviterte selvfølgelig alle. Så ville ha gjerne invitere 3 på den andre store avdelingen også, altså 3 av 18. Da inviterte vi alle der også. Mange av barna ante vi ikke hem var engang, og guttungen lekte aldri med dem i barnehagen. Av 36 barn kom 25. Ingen stusset på hvor mye de hadde lekt sammen tidliger, alle hadde det gøy, masse foreldre ble igjen fordi det ble en sosial happening for de også, og noen stiftet nye vennskap Vi ville ikke utelate 15 av 18, du utelater virkelig ikke 2 av 4. Anonymous poster hash: 749d3...cfd
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #9 Skrevet 13. juni 2016 altså; det er kun to jenter hun ikke kommer til å invitere? Hvorfor ikke invitere disse også selv om hun til vanlig ikke leker så mye med disse? Hvis du spør om konkret råd, så ville i alle fall jeg invitert de. To jenter fra eller til utgjør jo ikke så mye, og du hadde jo uansett tenkt å invitere 8..... Anonymous poster hash: 33ef1...a1c Neinei. Det er ikke problem med tanke på antall eller noenting. Det er bare der at disse går på en annen avdeling og har egentlig ikke noe med jenta mi å gjøre. Hadde det vært samme avdeling hadde jeg jo ikke latt være å invitere uasnett. Føler liksom det blir litt rart? Også at foreldrene tenker det er rart siden de ikke kjenner til jenta mi og hun går på en annen avdeling. Sender isåfall en melding til disse to, ikke gjennom barnehagen. Anonymous poster hash: c3bcd...72c
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #10 Skrevet 13. juni 2016 Andre? Anonymous poster hash: c3bcd...72c
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #11 Skrevet 13. juni 2016 Jeg hadde invitert alle fire.Det er jo bare to ekstra.Da er det ingen som kan "ta" deg på noe.Det er jo mest sannsynlig bare denne ene gangen:-) Anonymous poster hash: 473d5...37a
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #12 Skrevet 13. juni 2016 Hadde bedt de selv om du synes det er rart. Mulig at nye vennskap kan oppsto for alt du vet og det er ikke mange personer det er snakk om. Anonymous poster hash: 9cfa5...267
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #13 Skrevet 13. juni 2016 Ville invitert alle fire. Anonymous poster hash: 08406...2ef
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #14 Skrevet 13. juni 2016 Ville og invitert alle 4, gutten min ble nettopp 5, og han inviterte alle på sitt alderskull i Bhg. Var flere av barna på den andre avd som jeg ikke visste hvem var en gang, men d ble en kjempe koselig bursdag. Jeg brukte navnekort når de satt ved bordet, og fikk da kjapt kontroll på hvem som var hjem.😅👍🏻 hos oss har Bhg regler på hvem som kan inviteres, enten hele avd, alle på samme kull, eller jente/gutte bursdag. Synes dette er veldig greit☺️👍🏻 Anonymous poster hash: fd986...94b
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #15 Skrevet 13. juni 2016 Det jeg lurer på er om foreldrene skal være med? 2 barn ekstra.eller 2 barn og 2 foreldre ekstra? Blir mange... Anonymous poster hash: 46fb5...d47
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #16 Skrevet 13. juni 2016 Skjønner veldig godt at du synes det er litt rart og invitere 2 jenter fra en annen avdeling som jenta di ikke leker med, de er jo ikke sikkert foreldrene til de jentene vet hvem jenta di er engang, så tror ikke du trenger å ha dårlig samvittighet for det 😊 Anonymous poster hash: c61ca...52d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #17 Skrevet 13. juni 2016 Neinei. Det er ikke problem med tanke på antall eller noenting. Det er bare der at disse går på en annen avdeling og har egentlig ikke noe med jenta mi å gjøre. Hadde det vært samme avdeling hadde jeg jo ikke latt være å invitere uasnett. Føler liksom det blir litt rart? Også at foreldrene tenker det er rart siden de ikke kjenner til jenta mi og hun går på en annen avdeling. Sender isåfall en melding til disse to, ikke gjennom barnehagen. Anonymous poster hash: c3bcd...72c Det er rarere å invitere alle jentene på begge avdelinger unntatt to. Det hadde jeg reagert på som forelder til en av de to. Sønnen min har blitt invitert i flere bursdager til barn hverken han eller jeg vet hvem er. Det reagerer jeg over hodet ikke på. Anonymous poster hash: c5409...8ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå