Gå til innhold

Når begynte deres gutter å bruker str 92 i bodyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er 6 mnd og allerede på str 86. Det er vel vanskelig å finne større bodyer enn 92? Blir jo håpløst om gan fortsetter å vokse i denne farten

Anonymous poster hash: 972c8...34a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt året. Men 92 størrelsen har vart lenge her. Går greit å finne bodyer i 98, men ikke mye fint synes jeg. Mye som er for større barn med store trykk på osv (type Spiderman, angry birds). Min fylte akkurat 2 og bruker 98. Men finner mest gensere i stilen jeg liker, så bruker nå lite body.

Skrevet

De vokser ikke så fort lenger etter de fylt året og ofte går de faktisk ned en str igjen også en periode fordi kroppen forandrer seg når de begynner å gå. Str 86 og str 92 pleier å vare lenge. Det finnes bodyer i str 98 også, men etterhvert er det ikke så nødvendig med body lenger.

Skrevet

Kjøp bortforlenger som du knepper på nederst, så blir den lang nok. Om han blir for feit til størrelse 92 før han er 1 år håper jeg dere har en dialog med helsestasjonen

Anonymous poster hash: 0e1bd...8a9

Skrevet

Kjøp bortforlenger som du knepper på nederst, så blir den lang nok. Om han blir for feit til størrelse 92 før han er 1 år håper jeg dere har en dialog med helsestasjonen

Bodyforlenger, skull det stå

Skrevet

Min 3-åring har akkurat gått over til str 98, så nå har vi sluttet med body. Mest pga alder da.

Anonymous poster hash: cb478...0cd

Skrevet

Name it har en del bodyer i 104. Selv har jeg jenter, og har ikke trengt større bodyer enn 92.

Anonymous poster hash: ce6e8...a57

Skrevet

Vi har foresten også hatt god nytte av bodyforlenger, da utfordringen her har vært lengden på overkroppen.

Skrevet

Gutten min begynte å bruke str 86/92 når han var rundt 1 år. Nå er han snart 2 år og bruker fortsatt str 92. Sommerklær vi kjøpte i fjor passer faktisk fortsatt.

Anonymous poster hash: 0d608...184

Skrevet

Min var 6 mnd. (Begynte med 80 ved 2.5 mnd).

Er nå 18mnd og bruker 98. Det er null problem å finne. Og nå har han heldigvis sluttet å vokse i den farten han gjorde, så ser for meg at disse klærne varer helt til neste sommer, da jeg satser på det blir bleieslutt.

Anonymous poster hash: 299b1...e51

Skrevet

Brukte str. 92 i bodyer fra 1-2,5 år. Altså veldig lenge. De blir fort slankere over mage/lår/armer når de begynner å gå/løpe

Skrevet

Når de ble for små.

Anonymous poster hash: 83222...63c

Skrevet

litt over året

Skrevet

Brukte ikke body etter str 86. Gikk vel mer og mer bort fra body etter str 80? Når ungen går er ikke body så viktig lengre...

Anonymous poster hash: 86583...363

Skrevet

Brukte ikke body etter str 86. Gikk vel mer og mer bort fra body etter str 80? Når ungen går er ikke body så viktig lengre...

Hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 26e8b...9e3

Skrevet

Hvorfor ikke?Anonymous poster hash: 26e8b...9e3

Det er jo når de er babyer og ligger mye på gulvet og løftes mye på body er praktisk for å hindre at genser glir og så det blir glippe og kaldt gulv mot magen. Når de går så er de jo som oss og trenger jo ikke body mer...

Skrevet

Jeg syns body er kjempekjekt så lenge de bruker bleie. Har jeg bare på strømpebukse så sklir jo bleia i alle retninger. Body virker på meg mer behagelig. Mulig en boxere over hadde vært til hjelp i stede men syns body er fint. Da slipper man glippe mellom bukse og genser på høst/vinter også.

Her er pjokken straks 1 år. Han bruker str. 74 enda, kan bruke litt i str. 80. Han var 73,5 cm. på 10 mnd. kontrollen.

Har dere så lange babyer eller er det bare så store forskjeller i størrelsene?

Anonymous poster hash: 8ac8f...f57

Skrevet

Jeg bruker singletbody på toåringen, hater bleiekant over shortsen.

Anonymous poster hash: ce6e8...a57

Skrevet

Herlighet for et svar. Alle har vel kontakt med helsestasjonen når man har en baby. Sønnen min var gigasvær som baby. Nå er han en lang slank 6 åring. Alltid hatt et normalt kosthold. De vokser litt i rykk og napp.

Anonymous poster hash: a5565...6a3

Skrevet

Har en på 20 mnd og nettopp begynt med 86🙈

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Første gutten brukte 92 "når han skulle", det er vel halvannet år? Andre brukte 92 fra han var rundt 10 mnd. 3 år nå og bruker 104/116 (som broren enda kan bruke og han er 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...