Gå til innhold

Greit at de ringer fra jobben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det er snakk om problemstillinger som strengt tatt kan vente til man kommer på jobb senere idag? Er kun vanlig ansatt, ikke sjef akkurat. For eksempel ringte de fredagskveld kl 22 for å spørre om jeg kunne bytte fra dag til aften på søndagen, og da skulle jeg jo også på jobb på lørdag. 

Anonymous poster hash: 66b24...940
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Når det kommer til vaktbytte ville jeg hatt beskjed så god tid i forveien som mulig, så det forstår jeg ikke at du mener burde vente. Ellers har jeg blitt ringt midt på natten av nattevakten, og i hytt og pine uken i gjennom. Er heller ikke sjef, men har lang ansiennitet, og oversikt. Koster meg ikke noe å svare.

Endret av Ylva og Mathilde
Skrevet

Mellom 09 og 23 er eg vennligheten sjølv om kollegaer ringer. Synes det er greit å gi litt.

07-09 bør det helst gjelde dagvakt den dagen og 23-07 bør det nesten gjelde liv og død.

Anonymous poster hash: e1b0c...a60

Skrevet

Vaktbyte og dekking av vakter er greit å få klart så snart ein veit om det. Om ikkje du kan, så må ein spørje ein annan, og då går tida. Skjønar ikkje problemet, eigentleg, så lenge dei ikkje ringer stort seinare enn kl 22.

Skrevet

Så lenge det ikke blir telefon er flere ganger om dagen er det helt greit.

Anonymous poster hash: 1adfa...e35

Skrevet

Ja, det synes jeg er helt greit. Regner med at det var viktig for den som ringte klokka 22.00 på kvelden å få inn en vikar så fort som mulig, da er det jo dumt å vente til neste dag med å spør. Jeg synes du er sær og lite smidig hvis det ikke er greit

Anonymous poster hash: 720a8...ad2
Skrevet

Så lenge det dreier seg om vaktbytter så er det selvsagt helt nødvendig å få avklart dette snarest.

Forøvrig er det slik at ting som kan vente, kan vente.

Anonymous poster hash: 7c539...9b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...