Gå til innhold

Har dere noen gang løyet på barnets alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fly f.eks? 

Anonymous poster hash: ce82a...fb4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke på fly. Men på buss, tog og kino.

Anonymous poster hash: b4a70...13f

Skrevet

Ja, da vi har tatt ferga har jeg sagt at hun var 3 år, ikke 2 år og 11 mnd :P !

Anonymous poster hash: 32fe6...6ef
Skrevet

Nei. Ungene har vært tidlig klar over alderen sin, og den må sies nøyaktig.. Kunne fort blitt veldig pinlig.. :P

Anonymous poster hash: ce928...534
Skrevet

Nei jeg synes ikke det å spare noen kroner er verdt å lære barnet mitt at det er ok å lyve på alderen. (Vet det er stor sjanse for at han gjør det før eller senere uansett, men idéen skal ikke komme fra meg.)

Anonymous poster hash: 3b790...b97
Skrevet

Har ei som nettopp fylte to og ikke prater noe særlig.. Hvor farlig er det å si hun er 23 mnd da? Kanskje en smule umoralsk, men... 

Anonymous poster hash: ce82a...fb4
Skrevet

ikke på buss eller ferge for han hadde protestert høylytt om jeg sa han var 3 år hehe..

Men har løyet i dyreparken der det var ting han var ett år for ung til å være med på.

Da sa jeg bare at han var så gammel som han måtte være.Sønnen min er høy for alderen så de tvilte ikke på meg.

Anonymous poster hash: 54aea...260
Skrevet

Nei. Jeg blir så nervøs hvis jeg skal prøve å lyve. Orker ikke det.

Anonymous poster hash: ad1ea...c39

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: cd1e7...3af
Skrevet

Nei, ikke med vilje.

Anonymous poster hash: 6c79b...fbb

Skrevet

Selvsagt ikke. Hvorfor skulle jeg det?

Ble litt trøbbel en gang (jeg hadde ikke løyet på alderen). Vi tok fly til et sted før toårsdagen og så fra det samme stedet rett etter 2-årsdagen. Da slet de med å telle riktig antall passasjerer (hun måtte sitte på fanget til og måtte sitte i eget sete fra).

Anonymous poster hash: 2dfd4...681
Skrevet

Ja, endret fødselsdatoen med en mnd når vi bestilte reise til Thailand, slik at hun var under to år. Hvis de hadde sjekket billetten mot passet så hadde det blitt oppdaget, men det var ingen som sjekket og vi sparte 7000 kr på det.

Anonymous poster hash: 5bfc1...2bc
Skrevet

Ja, på tog. Barn under 3 reiser gratis. Så hun var 2 år og 12 mnd til hun var ca 3.5 år 😉

Anonymous poster hash: 65cc7...fdd

Skrevet

Ja, på tog. Barn under 3 reiser gratis. Så hun var 2 år og 12 mnd til hun var ca 3.5 år 😉

2 år og 11 mnd 😂

Skrevet

Ikke direkte på alderen. Men har vært i en park i utlandet en gang hvor det gikk på høyde om man skulle ha barnebillett eller voksenbillett. Syns det var drøyt å kalle en 9-åring for voksen bare fordi hun er litt over gjennomsnittet høy, og i hvert fall i forhold til dette landets innbyggere. Vi sa ikke høyden, men sa 2 barn og 2 voksne da vi kjøpte billettene. Vi sto der alle sammen, så de kunne jo godt se hvor høy hun var, men hun holdt seg litt i bakgrunnen.

Skrevet

Ja, i dyreparken. Var noe han måtte være fem år for å delta på, så faren sa fem år (han var 4 år og 10 mnd) da de spurte. Men da ropte sønnen ut at han ikke var blitt fem enda, så det ble en smule pinlig for pappaen;-)

Skrevet

Ja, nå i sommer.

Vi har en sønn som nettopp fylte fire, men vi har sagt at han snart blir fire. Grunnen til det er at vi ellers måtte hatt et hotellrom ekstra som vi måtte betalt 3000 kr for. Det hadde kommet til å stå tomt uansett. Vi har tre barn, altså er vi fem personer, og de hadde bare 4 manns rom igjen. Barna vil gjerne dele seng, og om ikke de vil, så deler vi voksne seng. No stress:) gidder ikke betale 3000 kr for et tomt rom. Det er ikke fly/båt eller noe slikt vi må ta, så da synes jeg det er innafor

Anonymous poster hash: 0f416...fe9

Skrevet

Ja, nå i sommer.

Vi har en sønn som nettopp fylte fire, men vi har sagt at han snart blir fire. Grunnen til det er at vi ellers måtte hatt et hotellrom ekstra som vi måtte betalt 3000 kr for. Det hadde kommet til å stå tomt uansett. Vi har tre barn, altså er vi fem personer, og de hadde bare 4 manns rom igjen. Barna vil gjerne dele seng, og om ikke de vil, så deler vi voksne seng. No stress:) gidder ikke betale 3000 kr for et tomt rom. Det er ikke fly/båt eller noe slikt vi må ta, så da synes jeg det er innafor

Anonymous poster hash: 0f416...fe9

Hvorfor er det mer innafor på hotell enn på fly og båt?

Anonymous poster hash: 0c6e7...c41

Skrevet

Ja, for å få ansiktsmaling :-(

Skrevet

Vurderer det i sommer. Minstemann er 2 år 11 måneder og 13 dager når vi reiser. Storebroren skal være med i Bamseklubben som har 3-årsgrense.

Anonymous poster hash: 0d20a...678

Skrevet

Vurderer det i sommer. Minstemann er 2 år 11 måneder og 13 dager når vi reiser. Storebroren skal være med i Bamseklubben som har 3-årsgrense.

Anonymous poster hash: 0d20a...678

Vi var ærlige da storebror var ca 10 dager for gammel for bamseklubben og han fikk være med likevel.

Anonymous poster hash: 558be...191

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...