Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #1 Skrevet 13. juni 2016 Vi skal snart gifte oss og jeg lurer på deres erfaringer rundt rydding av lokalene, feks hente kakefat , pynt osv... når og hvem hos dere gjorde det? Anonymous poster hash: 4ed1f...70f
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #3 Skrevet 13. juni 2016 Kjøkkenpersonalet ryddet og vasket. Foreldrene våre hentet pynt, gaver ol. Anonymous poster hash: 2a8a7...61d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #4 Skrevet 13. juni 2016 Dugnad. Ble restefest og opprydding dagen derpå. Råkoselig, egentlig. Jeg var gjest. Anonymous poster hash: 5e2ed...d21
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #5 Skrevet 13. juni 2016 Vi skal snart gifte oss og jeg lurer på deres erfaringer rundt rydding av lokalene, feks hente kakefat , pynt osv... når og hvem hos dere gjorde det? Anonymous poster hash: 4ed1f...70f Det kommer helt an på hva slags lokale du har det i. Men de fleste steder må man hente og rydde (evt. vaske ut) dagen derpå. Vi fikk hjelp av nærmeste familie til å pakke ned gaver osv. Da vi hadde det på et stort selskapslokale trengte vi ikke tenke på vasking og rydding, annet enn av det vi skulle ha med oss hjem igjen, Anonymous poster hash: ec473...a88
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #6 Skrevet 13. juni 2016 Vi skal ha selskapet på en hovedgård/ selskapslokale . Unnskyld at jeg sikkert spør litt dumt nå, men når på dagen blir dette gjort? Fra morgenen av? Som sagt , tenker mest på rydding av pynt, gaver og kaker etc... Hi Anonymous poster hash: 4ed1f...70f
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #7 Skrevet 13. juni 2016 Vi skal ha selskapet på en hovedgård/ selskapslokale . Unnskyld at jeg sikkert spør litt dumt nå, men når på dagen blir dette gjort? Fra morgenen av? Som sagt , tenker mest på rydding av pynt, gaver og kaker etc... Hi Anonymous poster hash: 4ed1f...70f Når dere må være ferdige varierer. Noen steder skal det for eksempel være dåp neste dag. Da blir fristen for å ha tømt lokalet tidlig Andre steder skjer det ikke noe mer den helgen. Da kan dere få god tid på dere. Anonymous poster hash: 2a8a7...61d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #8 Skrevet 13. juni 2016 Får rett og slett ringe å spørre 😊 Som jeg skjønner her pleier familie og venner å hjelpe til med dette ... Jeg lurer på så mye jeg😊 Hi Anonymous poster hash: 4ed1f...70f
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #9 Skrevet 13. juni 2016 Gavene ble ryddet å tatt med hjem samme kveld/natt. Ville ikke risikere at noen tok seg inn etter festen og forsynte seg Anonymous poster hash: b732d...b5f
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #10 Skrevet 13. juni 2016 Det er deres ansvar. Hvis dere ikke vil gjøre det selv får dere betale noen til å gjøre det for dere. Anonymous poster hash: 7f055...cfc
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #11 Skrevet 13. juni 2016 Det er deres ansvar. Hvis dere ikke vil gjøre det selv får dere betale noen til å gjøre det for dere. Anonymous poster hash: 7f055...cfc Skjønner jo at det er vårt ansvar, lurte kort og godt på hvordan de med erfaring fra egne bryllup hadde løst dette. Hi Anonymous poster hash: 4ed1f...70f
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #12 Skrevet 13. juni 2016 vi hadde bryllup på ett samfunnshus, vi pyntet og vasket selv før selve dagen. så hadde vi leid inn kjøkkenhjelp, di hjalp oss med servering av drikke og lett opprydding underveis, vi hadde koldtbord, så var ikk enoe mat som trengte å serveres. så ryddet dem opp etter maten og satt frem kakene. osv. vi kom selv tilbake dagen etterpå å ryddet, samlet en liten gjeng så spiste vi frokost/lunch (restemat og kaker). da hadde vi noen som kjørte alle gavene hjem til oss (kjempe deilig), så ryddet og vasket vi ut av lokalet. gikk veldig kjapt altså. syns ikke det var noe styr å gjøre det selv. vi fikk endel penger i gave. så vi brukte mandagen til å sette inn i banken osv, (vi viste på forhånd at vi fikk endel penger) så reiste vi på bryllupsreise på tirsdag, litt deilig å lande litt før en setter seg på ett fly videre dette var perfekt løsning for oss. Anonymous poster hash: 18a12...dc9
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #13 Skrevet 13. juni 2016 Skjønner jo at det er vårt ansvar, lurte kort og godt på hvordan de med erfaring fra egne bryllup hadde løst dette. Hi Anonymous poster hash: 4ed1f...70f Vi betalt for et lokale hvor vask og rydding var inkludert i leien. Vi ønsket ikke å belaste familie og venner dagen etter. Vi stolte ikke på tenåringene til familie og venner. Anonymous poster hash: 7f055...cfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå