Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Noe jeg også er 😟 Vet ikke hvordan jeg skal klare å snu dette? Jeg føler et konstant stress og mas i kroppen hele tiden. Anonymous poster hash: ac252...6d2
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Me too... Veldig slitsomt!! Anonymous poster hash: 7efd2...f5f
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Jobbe med deg selv, prøve å justere stemmen og kroppsspråket ditt, og rydd opp i det som stresser deg. Forandre på livet ditt. Barnet ditt fortjener ikke en oppvekst med ei sur megge. Anonymous poster hash: 8fc1f...b91
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #4 Skrevet 13. juni 2016 Du har nok for mye å gjøre. Dette sliter på hele kroppen og sinnet ditt og gjør at du aldri har tid til å hente deg inn/få overskudd. Da blir man sliten lei og sur. Begynn med ting du kan gjøre noe med, for eks, om du har mange til/fra-kjøring trening for barn: slutt med det. La barna klare seg selv. Sett av en halvtime, time for deg selv flere ganger i uken hvor du gjør noe som er hyggelig for deg selv. Sov nok. Ikke drikk alkohol. Anonymous poster hash: 45031...0ed
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #5 Skrevet 13. juni 2016 Det sier hun på seks her også. Man blir det når barna er sure hele tiden sa jeg. Da ble hun stille. Så sier hun, jeg er sur fordi du er sur. Vi inngikk en avtale om å være blid en hel dag begge to for å se om det ble bedre og lettere å være blid. Det ble faktisk det. Anonymous poster hash: b8c0d...48a
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #6 Skrevet 13. juni 2016 Da er det jammen på tide å trekke opp munnvikene! Jeg er bestandig dårlig (helse) og det er jammen meg ikke en humørfaktor. Jeg oppleves imidlertid som morsom og glad overfor barnet og barnets venner. Selvsagt ikke alltid, men prøver å ta ting med humor. Det hjelper faktisk mot ganske mye! Hvordan ønsker du at dine barn skal huske sin oppvekst? De aller fleste kan kutte ut en del ting og få litt bedre tid til å faktisk være der for barna sine. Anonymous poster hash: f16ae...4a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå