Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Jeg er for tiden arbeids ledig.Jeg har søkt på mange jobber.Dem svarer meg ikke en gang.Ønsker dem ikke og annsette når dem legger ut jobber?Hvem jobb er ikke så viktigt,men er det ikke litt frekkt og ikke svare? Anonymous poster hash: 77ffa...f5f
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Ingen? Anonymous poster hash: 77ffa...f5f
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Nice try. Anonymous poster hash: 10139...c97
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Ser du sliter litt med rettskrivingen? Få noen til å lese over søknaden din, så kanskje du får napp. Ikke gøy å søke og søke uten å få svar. Lykke til, håper det ordner seg snart Anonymous poster hash: 215b4...793
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #5 Skrevet 13. juni 2016 Jeg er for tiden arbeids ledig.Jeg har søkt på mange jobber.Dem svarer meg ikke en gang.Ønsker dem ikke og annsette når dem legger ut jobber?Hvem jobb er ikke så viktigt,men er det ikke litt frekkt og ikke svare? Anonymous poster hash: 77ffa...f5f De fleste bedrifter ønsker å ansette når de legger ut jobber. Det kan oppleves som frekt å aldri få et svar, men når arbeidsgiveren min legger ut stillingsannonser får vi ofte 100 søknader, og noen kan nesten regnes som tullesøknader. Folk som søker bare for å ha søkt på nok stillinger pga. NAV eller noe, tror jeg. Det blir for mye jobb å svare alle. Vil ellers tipse deg om å få noen til å lese over søknadene dine hvis du skriver på samme måte i søknadene som her. Det er vanskelig å lese en søknad med så mange feil. Da blir man ofte luket ut pga. det. Anonymous poster hash: 65b0b...68d
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #6 Skrevet 15. juni 2016 Jeg får se over rett skrivingen min ja:-) Anonymous poster hash: 77ffa...f5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå