Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Har du eller kjenner du til Sonos? Anonymous poster hash: 1925f...ec5
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Mener du sotos syndrom? Anonymous poster hash: ad9de...9b3
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Hvis du snakker om de trådløse høyttalerne så ja! Har dem og elsker dem! Anonymous poster hash: 71184...e5d
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 ja har det og kjenner til det. helt ok, syns det er litt dyrt skal jeg være ærlig. men greit å kunne bruke nettet til å spille musikk. og at man kan ha flere høytalere i flere i rom og spille samme musikk. kunne dog ønske det fantes en som gikk på batteri, er også kjekt i forhold til salong, hudpleie salong, da du kan styre musikken i hele salongen fra tlf. og trenger kun å plugge i stikkontakt og koble på nett. men minste prisen for en høytaler er 2000kr. og det syns jeg er litt vilt. Anonymous poster hash: 62677...f50
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 Ja, vi har det:) Er kjempefornøyd:) Negative ting nå på stående fot: litt dyre, og irriterende at man ikke kan ha flere ulike grupper av rom samtidig i listen. Anonymous poster hash: 6b1b0...84c
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 Mente de høytalerne ja. Hbordan fungerer de.... Må man ha et abbonement på spotify? Laste musikk ned fra spitify da og til ipad? Og så på en måte overføre til sonos? Forklar meg det gjerne detaljert... Hi Anonymous poster hash: 1925f...ec5
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #7 Skrevet 12. juni 2016 Man kan spille radio eller lagrede spillelister/musikk fra mobilen eller annen enhet som kan ha app:) Trenger ikke noe abonnement på noe. Men selvsagt kjekt å ha det:) Anonymous poster hash: 6b1b0...84c
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #8 Skrevet 12. juni 2016 Vi har den nye som kosta 5000,- og er veldig fornøyd med lyden. Sto mellom Sonos og Denon, og Denon har kanskje best lyd sånn generelt men hjemme hos oss høres Sonos bedre ut faktisk. Mye lyd for pengene, og til den størrelsen. Vi kommer til å supplere med små høyttalere etterhvert for enda bedre romlyd. Anonymous poster hash: fe788...37c
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #9 Skrevet 12. juni 2016 Mente de høytalerne ja. Hbordan fungerer de.... Må man ha et abbonement på spotify? Laste musikk ned fra spitify da og til ipad? Og så på en måte overføre til sonos? Forklar meg det gjerne detaljert... Hi Anonymous poster hash: 1925f...ec5 litt vanskelig å forklare, tror det er best å bare lese inne på sonos. du kan spille musikk fra tlf din. som du har lastet ned eller over, og du kan bruke både spotify, wimp osv. http://www.sonos.com/no-no/system Anonymous poster hash: 62677...f50
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #10 Skrevet 12. juni 2016 Man kan spille radio eller lagrede spillelister/musikk fra mobilen eller annen enhet som kan ha app:) Trenger ikke noe abonnement på noe. Men selvsagt kjekt å ha det:) Anonymous poster hash: 6b1b0...84c Hvis man skal laste ned musikk må man ha abbonement, eller? Anonymous poster hash: 1925f...ec5
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #11 Skrevet 12. juni 2016 litt vanskelig å forklare, tror det er best å bare lese inne på sonos. du kan spille musikk fra tlf din. som du har lastet ned eller over, og du kan bruke både spotify, wimp osv. http://www.sonos.com/no-no/system Anonymous poster hash: 62677...f50 Takk. Må dra på hifi klubben. Jeg er heeelt håpløs på slikt, så må få det inn med teskje der. Tenkte kjøpe en til 5 åringen som hun kan ha på rommet. HVIS jeg skjønner hvordan jeg kan få musikk inn på den. Anonymous poster hash: 1925f...ec5
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #12 Skrevet 12. juni 2016 Hvis man skal laste ned musikk må man ha abbonement, eller? Anonymous poster hash: 1925f...ec5 [/acronydu bruke Takk. Må dra på hifi klubben. Jeg er heeelt håpløs på slikt, så må få det inn med teskje der. Tenkte kjøpe en til 5 åringen som hun kan ha på rommet. HVIS jeg skjønner hvordan jeg kan få musikk inn på den. Anonymous poster hash: 1925f...ec5 Dette er nok ikke noe for en 5åring mener jeg. litt dyrt. da ville jeg kjøpt vanlig blåtann høytaler. ville ikke gått for sonos om en ikke har noe teknisk innsikt sonos er en høytaler som på samme måte som en blåtann høytaler streamer fra tlf til en høytaler. blåtann bruker ja blåtann, sonos bruker nettet. du må laste ned en egen app tilknyttet sonos. så streamer du via tlf din. men ja foreslår du tar deg en tur innom en hifiklubb og får det demonstrert mye lettere og forstå. Anonymous poster hash: 62677...f50
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #13 Skrevet 12. juni 2016 Hvis man skal laste ned musikk må man ha abbonement, eller? Anonymous poster hash: 1925f...ec5 Musikk kan overføres fra CD'er eller kjøpes for eksempel i iTunes. Men det enkleste er kanskje å ordne Spotify-abonnement:) Da kan man ha all slags musikk når man vil:) Men snakk med HiFi-klubben, de kan alt:) Og du, ja, kjøp den i så fall der! Utrolig bra service!! Vår gikk i stykker, fikk en ny på flekken, uten at de gjorde annet enn å plugge den andre i for å se. Kjøp der! Anonymous poster hash: 6b1b0...84c
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #14 Skrevet 12. juni 2016 Takk for svar og tips. Håper hifi klubben har god tid 😄 Anonymous poster hash: 1925f...ec5
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #15 Skrevet 12. juni 2016 Jeg har den minste sonosen på rommet til min 5 åring. Dvs at jeg setter på musikk på rommet fra hvor som helst i huset. Veldig fornøyd! Jeg gadd ikke kjøpe noe annet nå for så å bytte om et par tre år når han kan ordne mer selv! Anonymous poster hash: bf972...d06
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #16 Skrevet 12. juni 2016 Jeg har den minste sonosen på rommet til min 5 åring. Dvs at jeg setter på musikk på rommet fra hvor som helst i huset. Veldig fornøyd! Jeg gadd ikke kjøpe noe annet nå for så å bytte om et par tre år når han kan ordne mer selv! Anonymous poster hash: bf972...d06 Kunne du Sonos da du kjøpte den? Eller fikk du det lett til? Anonymous poster hash: 1925f...ec5
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #17 Skrevet 12. juni 2016 Jeg hadde ikke hørt om Sonos og det gikk helt fint!! Alenemor som har det mye bedre alene!! :-) Anonymous poster hash: bf972...d06
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #18 Skrevet 12. juni 2016 Lydkvaliteten er ganske grell og dårlig, men enkelt, da. Anonymous poster hash: cf162...a0e
Pobie Skrevet 13. juni 2016 #19 Skrevet 13. juni 2016 Vi har en Sonos, og synes den er super. Lydkvaliteten er bra, og vi spiller musikk fra mobilen eller Pandora eller vi hører på radio fra hele verden med TuneIn.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #20 Skrevet 13. juni 2016 Har, men må innrømme at jeg liker bedre en helt vanlig god bluetooth høytaler. Den har bedre lyd og den kan jeg og gjestene mine koble seg opp på med hvilken dings det skulle være, uten noe app. Da kan jeg spille av alt, trenger ikke støtte fra Sonos. Føler at utviklingen har gått litt forbi Sonos. Anonymous poster hash: d5fe1...1d9
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #21 Skrevet 13. juni 2016 Vi vurderer Geneva. Noen som har erfaring med det? Anonymous poster hash: 9d677...cd9
Elsker livet Skrevet 13. juni 2016 #22 Skrevet 13. juni 2016 Vi har sonos overalt. Syns det er et enkelt og greit system. De eldste barna styrer musikken på sine rom selv. Til de minste kan man enkelt lage en spilleliste slik at de bare kan trykke på play på selve høytaleren.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #23 Skrevet 13. juni 2016 Takk for svar dere. Jeg er håpløs teknisk. Hi Anonymous poster hash: 1925f...ec5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå