Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Sa en mannlig kollega til meg på sommerfest med jobben. Jeg skjønner jo at det er ment som et kompliment og at jeg er pen. Men hva mener han egentlig. Er jeg ujålete, sjenert, tilbakeholden, kunne jeg gjort mer ut av meg selv? Jeg bruker lite sminke, kler meg kanskje litt guttete og er litt sjenert og stille. Men jeg vet at jeg betegnes som en pen jente. Så hvorfor sier man til folk at man ikke vet man er pen? Tenker fælt. Anonymous poster hash: 2138b...72e
Nyttårs barn Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Bare dette innlegget sier jo noe om deg HI. Du er en grubler, vurderer og veier det folk sier. Sannsynligvis er du ei jente som ikke gjør så mye ut av deg. Du er pen men flasher det ikke sånn veldig. Ta det som et kompliment du!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Kanskje han er interessert? Anonymous poster hash: c24c9...b13
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Du er pen, men har dårlig selvtillit? Vet ikke om jeg ville blitt så glad for den Anonymous poster hash: c95c6...6f3
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 Kanskje han er interessert? Anonymous poster hash: c24c9...b13 Garantert. Anonymous poster hash: 61a4f...50c
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 Jeg vet ikke helt. Har opplevd det selv noen ganger. Mitt inntrykk er at de mener det utelukkende som et kompliment. Hos meg tror jeg også noen sa det for å gi meg litt mer selvtillit, for det var personer som visste eller forstod at jeg på den tiden godt kunne få litt bedre selvtillit. En sa at jeg burde tørre å vises mer, og det hadde han egentlig rett i. En annen sa at han synes det er så flott med kvinner som er vakre uten å gjøre for mye av det og bare er mest mulig naturlig. Jeg tror det kan være ulike årsaker til at det blir sagt. Jeg har bare valgt å tolke det positivt Og om de har ment det på en mer negativ måte så har jeg glatt valgt å ikke forstå det Anonymous poster hash: 576ae...4bd
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #7 Skrevet 12. juni 2016 Det sier mannen min ofte til meg. Jeg aaaner visst ikke hvor pen og fin jeg er, men jeg tenker at han er inhabil 😜 Anonymous poster hash: 18692...e26
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #8 Skrevet 12. juni 2016 Det sier mannen min ofte til meg. Jeg aaaner visst ikke hvor pen og fin jeg er, men jeg tenker at han er inhabil 😜 Anonymous poster hash: 18692...e26 Samme her 😃😂 Anonymous poster hash: 9f2e8...f82
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #9 Skrevet 12. juni 2016 Det er vel en del pene damer som VET at de er pene, de bruker det for alt det er verdt. Pene damer som ikke vet at de er pene, vil jeg tro behandler alle fint, er omgjengelige og er uten fjas og mas. Anonymous poster hash: 6c1a9...199
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #11 Skrevet 12. juni 2016 Ville tolket det som at han syns du er pen uten at du "bruker det". Altså at du er naturlig og liketil selv om du er pen. Ville tolket det positivt. Anonymous poster hash: d29dd...d2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå