Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Fra flyplassen og til parken, så skal vi ta buss. Har en på 7 mnd og en på fem. Hvordan kan jeg best sikre barna i bussen? Om det kan brukes, så har jeg ergobaby bæresele som jeg kan feste utenpå meg selv og selene i bussen, å sette mini oppi den. Hvordan løser dere andre dette? Og, er det tvingende nødvendig med prampack for å ha med barnevogn på flyet? Noen mad smarte løsninger der? Anonymous poster hash: 2c9cb...d19
Surogvanskelig Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Det er babysete i bussen. Var i hvertfall det da jeg tok den bussen. Har aldri brukt prampack
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Jeg har aldri brukt prampack. Har riktignok opplevd at den 5 år gamle Emmaljungaen ble noe skakk, men det merkes ikke om du ikke kjenner etter. Tok meg flere dager før jeg oppdaget hvertfall. Og har ikke de fleste busser barnesete/seler? Til og med rutebussene her i området har det! De er skjult i ryggen på ett sete. Ikke de mest fancy eller komfortable selen vil jeg tro, men de gjør jo nytten sin. Anonymous poster hash: 7832e...4dc
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Tusen takk for svar Anonymous poster hash: 2c9cb...d19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå