Gå til innhold

Har barnet ditt noen gang stukket av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt barn som nettopp hadde blitt 4 år stakk fra meg i syden en gang.

Vi var i en butikk og barnet sto ved siden av meg , neste sekund var barnet borte! Barnet hadde da gått ut av butikken , rundt et hjørne og opp en gate.

Jeg leita butikken rundt 20 ganger , den andre som var med meg løp ned til stranden for å få andre vi var sammen med å lete.

Jeg turte ikke å gå fra butikken i tilfelle barnet kom tilbake. Heldigvis var det noen som hadde sett barnet runde hjørnet, så vi løp rundt hjørnet , ned veien og der sto barnet sammen med et eldre spansk ektepar som hadde tatt vare på barnet .

Det var de værste og lengste 15 min i hele mitt liv. Var sikker på at barnet hadde blitt kidnappet.

Anonymous poster hash: c5930...598

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet mitt stakk av fra barnehagen. Han var 5 år, og klatret over gjerdet. 

Ble funnet langs en trafikkert bilvei. Verste dagen i mitt liv!

Anonymous poster hash: 017b1...367
Skrevet

Ja, begge to i butikker, men den ene fant jeg selv. Tror han var 3 år. Den andre gangen hadde noen tatt vare på ungen (1,5 åring)og gått til kassen med han. Grusom følelse når det skjer. Nå er eldste så stor at han kan snakke skikkelig for seg og har lært tlf nr vårt. Slapper litt mer av da.

Anonymous poster hash: 24536...a5f

Skrevet

Aldri - er 8 år.

Anonymous poster hash: 8f46a...d15
Skrevet

Aldri mistet barnet mitt på 8 år heldigvis, bank i bordet, men jeg mistet broren Min engang jeg passet han. Han var 4 år, jeg var 19. Vi var i forognerparken. Han løp av gårde og jeg fant han ikke. Etter 10 min fant jeg han på lekeplassen. Gud, det var ekkelt :)

Anonymous poster hash: 0ffdf...384

Skrevet

Aldri . Barnet er 11 år.

Anonymous poster hash: 281ae...00f

Skrevet

Ikke mistet noen av mine, 8 og 6 år, men bror stakk av et par ganger. Ikke gøy 😯 Mamma var alene med oss og det ble lettere panikk i gården når det skjedde. Heldigvis vaks han det av seg ☺

Skrevet

En gang og det var grusomt. Hun skulle bare på lekeplassen. Der ble hun kjent med en jente og gikk med henne hjem. Som jeg leita og så redd jeg var :( Fant henne heldigvis til slutt.

Anonymous poster hash: 6d6f2...fbc
Skrevet

En gang... Da hun var 11 mnd gammel og på juleshopping med far. Hun bare gikk fra ham mens han så på noe annet. Jeg satt på café og ammet fire dager gammel lillesøster. Fy fader så forbanna jeg ble på mannen da!

Etter det har ingen av de stukket av fra noe, men de er en søskenflokk på tre som aldri går fra hverandre (6,5 og 4 år i dag), så dersom en av de stikker avgårde så følger de andre etter. Skal litt til å miste tre unger på en butikk, heldigvis. Man hører og ser de godt, liksom...

Anonymous poster hash: 5377d...51d

Skrevet

En gang ja.. Gutten var ca 1,5 år.. Jeg var rett innafor døra for å hente bleie til lillesøster i stelleveska, den var tom for det, så jeg løp inn på badet og ut igjen, borte i ca 1 minutt.. Gutten var ikke på trappa eller på tomta (stor tomt!) når jeg kom ut igjen, full panikk, lette rundt på tomta, ropte på han osv.. Ringte samboeren i panikk, men fikk ikke tak i han heller, tok til tårene helt fortvilet.. Samboeren og kompis av han kom kjørende, jeg løp mot bilen stup kvalm.. Hvem satt på fanget til far sin? Guttungen.. Samboeren hadde plukket han opp langs veien :o Gutten var på vei til "bæmo" (besteforeldre som bodde bare noen minutter unna, men en skummel vei mellom, enda det ikke er mye trafikk der, så kjører noen fort der)

Verste 10 minuttene i mitt liv.. Etter det klarte jeg ikke slappe av når vi var ute, måtte konstant se gutten.. Glad vi nå bor så vi har gjerde rundt hele hus og hage, ungene er 4 og 5 år, de har aldri stukket av etter den hendelsen, men det sitter enda i bakhodet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...