Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Jeg har to jobber nå men skal si opp den ene grunnet grusomt arbeidsmiljø og vantrivsel. Den andre jobben min er bare på 20% og kan til tider være vanskelig å ta ekstravakter pga mange om beinet noe som gjør inntekten ustabil, men det er den her jeg skal si opp å. Men hvordan er det for meg da å være arbeidssøker og krav på dagpenger? Noen som vet? Har søkt flere jobber og er innkalt på intervju ene plassen. Men har vært på noen intervjuer uten hell! Skal kontakte nav imorgen, men tenkte bare lufte litt her først 😊 Anonymous poster hash: 7ca1f...23a
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Hvis du sier opp selv får du en karantenetid på ganske mange uker. Men så lenge du jobber mindre enn 50% skal du vel få dagpenger for resten etter disse ukene. Dette er kun noen og seksti prosent av lønnen du har hatt (hvis -00%). Men hør med NAV, du. Men bra at du kommer deg ut av et så dårlig arbeidsmiljø. Flott med mange intervjuer, og masse lykke til:) Anonymous poster hash: 29726...876
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå