Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Noen som har opplevd dette? Jeg fikk det for meg å kjenne på livmortappen i sted, etter en liiiten blødning igår kveld. Livmortappen kjentes ut som en nussemunn, og der fikk jeg veldig lett en finger inn... Betyr ikke det at jeg er moden og har åpning? Er ikke det litt tidlig? Fant jo fort ut at det er ikke den beste idén jeg har hatt, siden jeg fikk ganske umiddelbart mensmurringer.. Ikke vondt, og ikke regelmessige kynnere eller lignende.. Anonymous poster hash: 855b6...89d
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Det er ikke lurt å rote oppi der selv, pga bakterier som kan komme inn. Syns heller du skal ringe føden og høre. Veldig dumt å ta noen sjanser på så tidlig fødsel. Anonymous poster hash: b6e56...600
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Jeg var på kontroll på sykehuset i uke 30. De sjekket etter åpning pga div i forrige svangerskap. Da hadde jeg 2 cm åpning og ble med engang innlagt. Fikk lungemodningssprøyte. Måtte være på sykehuset i 4 uker. Etter uke 34 så stopper de ikke fødselen hvis den skal starte. Jeg var ikke sengeliggende, men måtte være der. Ble sjekket hver 3-4 dag om endring. De slapp meg ut da jeg var 34 uker og frøkna ble født da jeg var 35+5. :-) Kontakt jordmor eller føden du og få de til å sjekke.. Anonymous poster hash: 819a8...dbc
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Skjønte at det ikke var sånn super idé akkurat. Er bare veldig svak mensmurring, så føler ikke for å ringe føden bare av den grunn. Hadde en liten blødning igår, kun litt på papiret. Og har ikke hatt noe siden. Var innlagt i uke 27, pga regelmessige kynnere. Som de mistenkte kom av uvi. Da var livmorhalsen 38mm. Så jeg kan vel bare avvente? Hi Anonymous poster hash: 855b6...89d
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 Hvor serriøst skal man ta smertene da? Det kommer mensmurringer som kommer å går.. Ubehagelige, men helt klart overlevelig.. Hi Anonymous poster hash: 855b6...89d
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 Ring heller føden og spør dem. Der vil du få et mer riktig svar du kan stole på enn her av fremmede. Anonymous poster hash: 26a22...aa8
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #7 Skrevet 12. juni 2016 Men det er føden og ikke oss du skal spørre. Er snakk om babyen din. Håper Alt er bra, Lykke til Anonymous poster hash: 6b085...fd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå