Gå til innhold

*inspirert* Har jeg flatt bakhode?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig komplekser for bakhodet. Føler det er flatt. Og liker derfor ikke å ha håret i strikk. Jeg er halvt asiatisk. Har en venninne som også er halvt asiatisk som også klager over flatt bakhode. Har egentlig alltid tenkt at det er typisk asiatere med flate bakhoder.

 

Anonymous poster hash: 2f5b8...b92

post-42-55322_thumb.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det ser helt normalt ut jeg! :) 

Skrevet

Vanskelig å si, fordi det kan hende håret ditt buer mer ut enn hodet?

 

Hvis bildet er en nøyaktig representasjon av hvordan hodet ditt er formet har du absolutt ikke flatt bakhode :)

 

Ellers enig, har sett flere kinesere med helt flatt bakhode

 

Anonymous poster hash: ecbd7...6e0

Skrevet

Vanskelig å si, fordi det kan hende håret ditt buer mer ut enn hodet?

 

Hvis bildet er en nøyaktig representasjon av hvordan hodet ditt er formet har du absolutt ikke flatt bakhode :)

 

Ellers enig, har sett flere kinesere med helt flatt bakhode

 

Anonymous poster hash: ecbd7...6e0

Har strammet håret så godt jeg kan, så tror bildet er ganske beskrivende av hodet mitt.

 

Og ja, ikke sant asiatere HAR flatere bakhoder? 😊

 

Takk for svar fra dere begge.

 

HI

 

 

 

Anonymous poster hash: 2f5b8...b92

Skrevet

Hehe, jeg lagde den andre tråden, og har en adoptert samboer med flatt bakhode. Jeg syns ikke du har flatt bakhode. Men mine halvsøsken har to kusiner som er adoptert fra Kina, de har flate bakhoder.

 

Anonymous poster hash: b3a40...4ff

Skrevet

Neida, du har ikke flatt bakhode. :)

 

Anonymous poster hash: 376ad...e1b

Skrevet

Haha ja asiatiske folk HAR flatt bakhodet! Noen verre enn andre. Søsteren min ser ut som en pannekake, vi har ledd mye av det opp igjennom årene. Mitt er ikke SÅ flatt, og barna mine sine hoder er helt vanlige runde der bak. Lurte først på om det var fordi vi lå så mye på rygg og eventuelt på rygg på hardt gulv før vi kom til Norge, men har studert alle andre asiatiske jeg har møtt og det ser ut som om skrå øyne og flatt bakhode er en gjenganger!:D

 

Anonymous poster hash: acb59...90a

Skrevet

Jeg synes du har et helt nydelig bakhode og hår. Skulle ønske jeg hadde sånt hår! Mitt er då krusete og tørt...

Skrevet

Åh, takk for svar alle sammen! Da skal jeg droppe komplekset med flatt bakhode! 😘💞

 

HI

 

Anonymous poster hash: 2f5b8...b92

Skrevet

Det er bare å ha det i strikk, ha litt krøller/ fall i håret. Det skjuler det godt, men det trenger ikke du. Bakhodet ditt er veldig fint:)

 

Anonymous poster hash: acb59...90a

Skrevet

Har du flatt hode syntes ikke det under alt håret. Man kan ikke se antydning til flatt hode på bildet. Og er det flatt under alt håret?! Hva så. men seriøst, ikke sjans til å se det.

 

Anonymous poster hash: 267aa...bab

Skrevet

Har strammet håret så godt jeg kan, så tror bildet er ganske beskrivende av hodet mitt.

 

Og ja, ikke sant asiatere HAR flatere bakhoder?

 

Takk for svar fra dere begge.

 

HI

 

 

 

Anonymous poster hash: 2f5b8...b92

 

 

Hodet ditt ser ikke flatt ut. 

 

Og så heter det ikke asiatere, men asiater.

 

Anonymous poster hash: f5eb7...621

Skrevet

 

Hodet ditt ser ikke flatt ut. 

 

Og så heter det ikke asiatere, men asiater.

 

Anonymous poster hash: f5eb7...621

 

Det heter da vel asiatere i flertall?

 

Anonymous poster hash: 72f2a...a70

Skrevet

Altså.. Har ikke de fleste adopterte asiatiske barn flatt bakhode fordi de tilbringer så mye av tiden som baby liggende i senga? Trodde ikke det var bare pga gener/arv..?

 

Anonymous poster hash: b5d93...6cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...