Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Har egentlig komplekser for bakhodet. Føler det er flatt. Og liker derfor ikke å ha håret i strikk. Jeg er halvt asiatisk. Har en venninne som også er halvt asiatisk som også klager over flatt bakhode. Har egentlig alltid tenkt at det er typisk asiatere med flate bakhoder. Anonymous poster hash: 2f5b8...b92
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Vanskelig å si, fordi det kan hende håret ditt buer mer ut enn hodet? Hvis bildet er en nøyaktig representasjon av hvordan hodet ditt er formet har du absolutt ikke flatt bakhode Ellers enig, har sett flere kinesere med helt flatt bakhode Anonymous poster hash: ecbd7...6e0
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Vanskelig å si, fordi det kan hende håret ditt buer mer ut enn hodet? Hvis bildet er en nøyaktig representasjon av hvordan hodet ditt er formet har du absolutt ikke flatt bakhode Ellers enig, har sett flere kinesere med helt flatt bakhode Anonymous poster hash: ecbd7...6e0 Har strammet håret så godt jeg kan, så tror bildet er ganske beskrivende av hodet mitt. Og ja, ikke sant asiatere HAR flatere bakhoder? 😊 Takk for svar fra dere begge. HI Anonymous poster hash: 2f5b8...b92
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 Hehe, jeg lagde den andre tråden, og har en adoptert samboer med flatt bakhode. Jeg syns ikke du har flatt bakhode. Men mine halvsøsken har to kusiner som er adoptert fra Kina, de har flate bakhoder. Anonymous poster hash: b3a40...4ff
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 Neida, du har ikke flatt bakhode. Anonymous poster hash: 376ad...e1b
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #7 Skrevet 12. juni 2016 Haha ja asiatiske folk HAR flatt bakhodet! Noen verre enn andre. Søsteren min ser ut som en pannekake, vi har ledd mye av det opp igjennom årene. Mitt er ikke SÅ flatt, og barna mine sine hoder er helt vanlige runde der bak. Lurte først på om det var fordi vi lå så mye på rygg og eventuelt på rygg på hardt gulv før vi kom til Norge, men har studert alle andre asiatiske jeg har møtt og det ser ut som om skrå øyne og flatt bakhode er en gjenganger! Anonymous poster hash: acb59...90a
Marriet Skrevet 12. juni 2016 #8 Skrevet 12. juni 2016 Jeg synes du har et helt nydelig bakhode og hår. Skulle ønske jeg hadde sånt hår! Mitt er då krusete og tørt...
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #9 Skrevet 12. juni 2016 Åh, takk for svar alle sammen! Da skal jeg droppe komplekset med flatt bakhode! 😘💞 HI Anonymous poster hash: 2f5b8...b92
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #10 Skrevet 12. juni 2016 Det er bare å ha det i strikk, ha litt krøller/ fall i håret. Det skjuler det godt, men det trenger ikke du. Bakhodet ditt er veldig fint:) Anonymous poster hash: acb59...90a
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #11 Skrevet 12. juni 2016 Har du flatt hode syntes ikke det under alt håret. Man kan ikke se antydning til flatt hode på bildet. Og er det flatt under alt håret?! Hva så. men seriøst, ikke sjans til å se det. Anonymous poster hash: 267aa...bab
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #12 Skrevet 12. juni 2016 Har strammet håret så godt jeg kan, så tror bildet er ganske beskrivende av hodet mitt. Og ja, ikke sant asiatere HAR flatere bakhoder? Takk for svar fra dere begge. HI Anonymous poster hash: 2f5b8...b92 Hodet ditt ser ikke flatt ut. Og så heter det ikke asiatere, men asiater. Anonymous poster hash: f5eb7...621
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #13 Skrevet 12. juni 2016 Hodet ditt ser ikke flatt ut. Og så heter det ikke asiatere, men asiater. Anonymous poster hash: f5eb7...621 Det heter da vel asiatere i flertall? Anonymous poster hash: 72f2a...a70
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #14 Skrevet 12. juni 2016 Det heter da vel asiatere i flertall? Anonymous poster hash: 72f2a...a70 Nei. En asiat, asiaten, asiater, asiatene. http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=asiat&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&bokmaal=+&ordbok=bokmaal Anonymous poster hash: f5eb7...621
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #15 Skrevet 12. juni 2016 Altså.. Har ikke de fleste adopterte asiatiske barn flatt bakhode fordi de tilbringer så mye av tiden som baby liggende i senga? Trodde ikke det var bare pga gener/arv..? Anonymous poster hash: b5d93...6cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå