Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Hver eneste mnd når jeg skal ha mensen så er jeg fryktelig øm i puppene og har mensen murringer. Denne mnd kjenner jeg ingenting til ømheten eller murringen. Er en dag på overtid med mens. Tror dere jeg kan være gravid? Vi har prøvd og bli gravide i 6mnd nå og jeg blir altid så skuffa med neg test så tenkte og vente litt denne gangen. Anonymous poster hash: 21c6d...82c
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Kan være at du enten er gravid eller at mensen er utsatt. At mensen er utsatt kan komme av forskjellige ting, fks stress. Men kanskje du er gravid, får krysse fingrene Anonymous poster hash: b2e19...5f0
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Kan hende. MEN det kan og hende pms-symptomene bare mangler fordi mensen bare er forsinket. Har selv opplevd det. Var veldig regelmessig, så plutselig en syklus kom mensen 5 dager senere. Graviditetstest var negativ. Så vær forberedt på det verste, håp på det beste. Krysser fingrene for deg! Masse lykke til! Anonymous poster hash: c11c0...17d
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Jeg har ømmere bryst når mensen er på gang. OGSÅ ved eggløsning. Anonymous poster hash: 79d05...9a6
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 Hver eneste mnd når jeg skal ha mensen så er jeg fryktelig øm i puppene og har mensen murringer. Denne mnd kjenner jeg ingenting til ømheten eller murringen. Er en dag på overtid med mens. Tror dere jeg kan være gravid? Vi har prøvd og bli gravide i 6mnd nå og jeg blir altid så skuffa med neg test så tenkte og vente litt denne gangen. Anonymous poster hash: 21c6d...82c D gangene jeg har vært gravid har jeg ikke hatt ømme pupper, mot vanligvis veldig ømme pupper mellom EL og mens. Anonymous poster hash: 9a634...9a6
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 Ja det er det jeg mener, er så andeledes denne mnd. Null ømhet mot vanligvis så kjenner jeg masse. Hi Anonymous poster hash: 21c6d...82c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå