Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Barnet mitt på 15 mnd har blitt syk. Men jeg vet ikke hvordan syk hun er. Hun har hatt feber de siste nettene og noen dager på formiddagen, men allmenntilstanden er og har vært veldig bra. Hun har hatt mye diare, men det har ikke sett ut til å plage henne. Dro til legen på fredagen, da hadde hun ikke feber, men hadde hatt det hele natten. Da sjekket de CRP og den var helt fin. Nå i går begynte hun å få blekrosa aktige prikker i nakken, men hun har vært i fin form hele tiden og har ikke vist tegn til at de klør. I natt hylgråt hun hysterisk i flere timer og var helt utrøstelig. før hun endelig sovnet klokken tre på natten, og nå i dag har prikkene spredt seg til resten av kroppen og ansiktet. Skal selvfølgelig til legen i morgen igjen, men tenkte å høre her inne om noen erfarne mødre vet hva dette er? Får så vondt av jenta mi Anonymous poster hash: 615ee...793
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Ville gått på legevakten nå, ikke ventet til i morgen! Anonymous poster hash: 9a240...4f6
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Ring legevakt, ville ikke ventet. OK. Takk for svar, da ringer jeg med en gang! Anonymous poster hash: 615ee...793
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 Har hun feber nå? Dersom feberen er borte, kan det være 4 barnesykdom. Anonymous poster hash: 47087...97d
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 Har hun feber nå? Dersom feberen er borte, kan det være 4 barnesykdom. Anonymous poster hash: 47087...97d Ingen feber nå. Ja, hun jeg snakket med på legevakten var veldig sikker på at det var den 4 barnesykdom. HI Anonymous poster hash: 615ee...793
skinnfilla Skrevet 12. juni 2016 #7 Skrevet 12. juni 2016 Ingen feber nå. Ja, hun jeg snakket med på legevakten var veldig sikker på at det var den 4 barnesykdom. HI Anonymous poster hash: 615ee...793 God bedring til lille😊
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #8 Skrevet 12. juni 2016 Akkurat sånn var gutten min for noen uker siden. Ringte legevakta etter tre dager med feber, og de mente også at det var 4. barnesykdom, men at jeg skulle se det an. Etter en dag til kom prikkene, feberen ga seg, og så var han helt fin igjen. Begynte virkelig å bli bekymret selv.. Anonymous poster hash: e2218...744
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå