Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Er høygravid. Han sa i går alt han synes var galt med meg. Jeg er ingen god mor, alle negative trekk med barnet vårt kommer fra meg. Jeg er ikke konsekvent nok, ikke streng nok. Han må ta alle vanskelige valg, jeg er ikke enig. Jeg er med å oppdrar, jeg kjefter bare ikke like mye. Jeg er rotete. Han er lei av å plukke opp mitt dritt. Han mener han gjør så mye "kvinnejobb". 50% hjemme, men jeg jobber også 100% + har barnet mest. Han sammenligner oss med vennepar. De andre damene er bedre, ryddigere og strengere. Han mener jeg er hønemor fordi jeg ikke lar barnet gå ut alene med 6-7 åringer. Hadde dere gjort dette? Han mener dette ogsååå er en kamp han må ta. At jeg ikke gidder. Jeg gidder å bli med de på lekeplass. Noe annet er uforsvarlig. Da var jeg tragisk. Jeg sa jeg ville bli kjent med barna først. Da var jeg dum i hodet for jeg måtte jo vite at barn var falske forran voksne. Da er det bedre å sende barnet avgårde med noen du overhode ikke vet hvordan er? Han sa mye stygt også. Som "jeg har vert barn jeg, vet ikke hva du har- du hang vel bare etter rævva til mora de". Sa hold kjeft og at jeg var patetisk bl.a. Hvorfor ville han ha et barn til når jeg tydeligvis er så drit?? Jeg hadde hyperemesis i 3 mnd. Nå sier han at hele huset var finere og mer systematisk når jeg bare lå, barnet var også mer veloppdragent og sutret mindre. Når jeg kom til live ble alt drit. Det er så vondt når han sier det!! Jeg gikk igjennom helvete med spy og kvalme, og han hadde det bedre da. Jeg føler meg så drit generelt med dårlig form enda, mye kvalm og lite energi- så kommer dette på toppen. Jeg er visst totalt mislykket som både mor, kjæreste og partner. I dag klarer jeg ikke stå opp, er så deprimert. Bare gråter. Har skrevet noen innlegg den siste tiden, beklager- har bare ingen andre steder å få det ut. Anonymous poster hash: 0b62b...631
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Forholdet deres høres giftig ut... Tror du at dere kan redde forholdet? Å bli alenemor er nok tøft...men kanskje allikevel verdt det Anonymous poster hash: 4a7e4...1bf
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Jeg tenker at du har det mye bedre som alenemamma. Det er ikke bra å være i et så giftig forhold, ikke for barna heller Anonymous poster hash: d1e1d...fcb
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Forholdet deres høres giftig ut... Tror du at dere kan redde forholdet? Å bli alenemor er nok tøft...men kanskje allikevel verdt det Anonymous poster hash: 4a7e4...1bf Vet ikke. Han har gjort så mye dritt. En periode drakk han mye og truet med brudd hver gang han var full. Jeg skalv i senga hver gang jeg ventet på at han skulle komme hjem. Ville ikke miste barnet vårt. Han har vert stygg i munnen og minnet meg på hvor drit jeg er gjevlig siden første ble født. Dette ble bedre i over ett år! Han har vært snill og god. Plutselig i går klikket han igjen. Klarer ikke gå fra han nå? Nr to kommer om 6 uker ☹️ Han har ødelagt så mye av gleden rundt det å være mor ☹️ Hi Anonymous poster hash: 0b62b...631
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 Vil du at barna dine skal vokse opp og tro at det er slik man kan behandle andre mennesker? Hvis det var din datter som kom og fortalte deg at hennes mann behandlet henne slik, hva ville du tenkt? Og hva gjør du om din sønn tar etter sin far og begynner å behandle kvinner på samme måte?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 Vil du at barna dine skal vokse opp og tro at det er slik man kan behandle andre mennesker? Hvis det var din datter som kom og fortalte deg at hennes mann behandlet henne slik, hva ville du tenkt? Og hva gjør du om din sønn tar etter sin far og begynner å behandle kvinner på samme måte? Men de vil jo være hos han også, uansett om jeg er der eller ikke... Redd han vil kreve 50% eller mer... Orker ikke tanken på det. Anonymous poster hash: 0b62b...631
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #7 Skrevet 12. juni 2016 Sett ned foten og krev respekt. Det tror jeg ikke du er så flink til. Og som LillaGorilla sier: Vil du at barna dine skal bli som din mann? Hvis du har sønner, vil de bli som ham. Har du døtre, vil de ende opp med menn som ham. Sett ned foten, krev respekt og eventuelt parterapi. Eller gå fra ham. Du burde faktisk ta opp noen samtaler så du har noe du kan legge frem, hvis det blir bråk om foreldreomsorgen. Anonymous poster hash: bef56...bbd
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #8 Skrevet 12. juni 2016 Å kreve respekt fra en slik "mann" kan man glemme. Fortell dette til familie,nære venner,å få hjelp til å komme deg vekk. Flere år til med dette og du vil være fullstendig ødelagt. Ikke la deg skremme av hans trusler,alle i hjelpeapparatet gjennomskuer slike "menn". Oppsøk krisesenter om du må. Skulle likt og fortalt den dritten et par sannheter! Anonymous poster hash: 9491f...f36
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #9 Skrevet 12. juni 2016 Vet ikke. Han har gjort så mye dritt. En periode drakk han mye og truet med brudd hver gang han var full. Jeg skalv i senga hver gang jeg ventet på at han skulle komme hjem. Ville ikke miste barnet vårt. Han har vert stygg i munnen og minnet meg på hvor drit jeg er gjevlig siden første ble født. Dette ble bedre i over ett år! Han har vært snill og god. Plutselig i går klikket han igjen. Klarer ikke gå fra han nå? Nr to kommer om 6 uker ☹️ Han har ødelagt så mye av gleden rundt det å være mor ☹️ Hi Anonymous poster hash: 0b62b...631 "☹️ Han har ødelagt så mye av gleden rundt det å være mor ☹️ Hi" Nå får du virkelig gi deg. Slutt å sip og ta tak i livet ditt. Du er voksen og mor. Går du nå før ungen er fød blir det lettere. Anonymous poster hash: ab0a8...c27
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #10 Skrevet 12. juni 2016 "☹️ Han har ødelagt så mye av gleden rundt det å være mor ☹️ Hi" Nå får du virkelig gi deg. Slutt å sip og ta tak i livet ditt. Du er voksen og mor. Går du nå før ungen er fød blir det lettere. Anonymous poster hash: ab0a8...c27 Hva blir lettere? Anonymous poster hash: 0b62b...631
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #11 Skrevet 12. juni 2016 Hva blir lettere? Anonymous poster hash: 0b62b...631 Han får ikke automatisk foreldreannsvar om dere ikke er gift og det er lettere å flytte med en enn to unger selv som veldig gravid. Anonymous poster hash: ab0a8...c27
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #12 Skrevet 12. juni 2016 Å være alene i nyfødtperioden er ikke lett. Det har jeg vært, er dessverre ikke å anbefale Anonymous poster hash: 95806...9c3
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #13 Skrevet 12. juni 2016 Men de vil jo være hos han også, uansett om jeg er der eller ikke... Redd han vil kreve 50% eller mer... Orker ikke tanken på det. Anonymous poster hash: 0b62b...631 Når du fortsetter å bo sammen med ham så vil barna dine leve opp 100 % av tiden med et svært usunt og ødeleggende miljø rundt seg, hvor far behandler deg (og snart de også!) som en dritt, hvor du lar deg ødelegge psykisk. Om du går fra ham vil de i hvert fall få leve med normalitet 50 % av tiden! Om du går nå med det samme (det er mer enn nok dritt fra ham til at du kan gjøre det) så er det lite sjanse for at han skal få 50 % eller mer! Venter du gir du ham større muligheter til å få større samvær. Flytter du fra ham før du føder så vil du til og med få hovedomsorgen for den minste, og ingen rett vil splitte barna dine. Går du nå gjør du det enklere for deg selv - jo lenger du venter, jo større er sjansen for at han får mer samvær. Det du lever med nå er en form for psykisk mishandling. Jeg anbefaler deg å kontakte krisesenteret, gjerne allerede i dag. Du trenger noen å snakke med, og du trenger det nå! http://www.krisesenter.com/her-finnes-hjelp Klikk deg inn på ditt fylke under kartet, da finner du nærmeste krisesenter. De er der også for rådgivning i slike situasjoner som du er i, Hi. Jeg har svart deg i de andre trådene også, Hi, jeg har ikke vært så tydelig der, da anbefalte jeg familievernkontoret. Men jo mer du forteller om denne mannen, jo verre er han. Han virker å ha psykopatiske trekk, og en slik mann er farlig for deg, for jo lenger du blir i forholdet, jo mindre sjanser er det for at du kommer deg unna mens du selv fremdeles er frisk. Det er tydelig at han allerede har greid å bryte deg ganske mye ned. Og det er det han vil, for da har han full kontroll på deg og ditt liv. Men vet du, du trenger ikke gi ham den kontrollen. For hvis du ikke gir ham den kontrollen kan han aldri få den! Vær så snill, ring krisesenteret i dag. Der vil du få noen å snakke med og de kan også hjelpe deg å komme deg unna ham så fort som mulig! Jeg vet det er skremmende, men den mannen kan du aldri forandre, han ønsker ikke å forandre seg, og dermed kommer han heller aldri til å forandre seg. Jo før du innser det, jo raskere kan du besytte deg selv og barna dine. Hadde jeg vært deg ville jeg sørget for å ha en annen adresse enn ham før fødselen. Ring krisesenteret nå! Anonymous poster hash: 92254...88c
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #14 Skrevet 12. juni 2016 Gå dør ungen er født. Kom deg vekk fort som f. Skal du sitte og høre på det våset hans rett etter at du har født og er ekstra sårbar? Du har 6 uker på deg! Det er ikke spesielt tungt å være alene i nyfødtperioden, jeg har vært det 3 ganger og blir det snart for 4 gang fordi faren jobber borte. Det er uansett enklere å være alene enn å måtte forholde seg til den drittsekken av en fyr du har! Han må jo suge enormt med krefter fra deg! Kom deg vekk og få sikret rettighetene dine! Anonymous poster hash: 99737...9bb
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #15 Skrevet 12. juni 2016 Dere sier det er psykopatisk oppførsel Osv. Men hvorfor har han vært snill og god i over ett år? Han viser empati. Han kan gråte av dårlig samvittighet. Men, med gjevne mellomrom kommer det sånne klikkeanfall. Der han bare hater meg virker det som. Vi sover hver for oss nå når jeg er så dårlig. I går kom han inn. Jeg latet som jeg sov, men han tok hånden min. Han hadde sikkert tenkt seg om før han gikk å la seg. Jeg angrer litt på at jeg ikke snakket mer med han da. I dag har jeg ikke orket tryne hans. Ligger i sengen og kommer meg ikke opp. Alt føles tungt. Gråter og tenker på alt det stygge han sa. Vet ikke om jeg kommer til å dra. Har tenkt tanken mange ganger før når han har vært sånn tidligere. Men han får perioder der han er god og snill igjen, da er det mest naturlige å bli for meg- pga barnet. Jeg har utrolig lav selvfølelse. Klarer ikke stole på valg jeg tar eller om tanker jeg har er rett. Hva om han har rett i alt han sier? Det er uasnett ingen unnskyldning til å snakke så stygt til meg? Han ramset opp masse ting bare for å såre... Som at naboene ikke liker meg og det var ikke rart ++ . Jeg trenger han så myr akkurat nå. Er så sliten og dårlig. Blir så trist av at situasjonen skal være så drit, rett før noe så fint skal skje... Jeg klarer ikke holde huset systematisk og helt fint i den formen jeg er i... Aah jeg kjenner jeg blir forbannet også. Hvorfor fortjener jeg dette?? Hi Anonymous poster hash: 0b62b...631
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #16 Skrevet 12. juni 2016 Dere sier det er psykopatisk oppførsel Osv. Men hvorfor har han vært snill og god i over ett år? Han viser empati. Han kan gråte av dårlig samvittighet. Men, med gjevne mellomrom kommer det sånne klikkeanfall. Der han bare hater meg virker det som. Vi sover hver for oss nå når jeg er så dårlig. I går kom han inn. Jeg latet som jeg sov, men han tok hånden min. Han hadde sikkert tenkt seg om før han gikk å la seg. Jeg angrer litt på at jeg ikke snakket mer med han da. I dag har jeg ikke orket tryne hans. Ligger i sengen og kommer meg ikke opp. Alt føles tungt. Gråter og tenker på alt det stygge han sa. Vet ikke om jeg kommer til å dra. Har tenkt tanken mange ganger før når han har vært sånn tidligere. Men han får perioder der han er god og snill igjen, da er det mest naturlige å bli for meg- pga barnet. Jeg har utrolig lav selvfølelse. Klarer ikke stole på valg jeg tar eller om tanker jeg har er rett. Hva om han har rett i alt han sier? Det er uasnett ingen unnskyldning til å snakke så stygt til meg? Han ramset opp masse ting bare for å såre... Som at naboene ikke liker meg og det var ikke rart ++ . Jeg trenger han så myr akkurat nå. Er så sliten og dårlig. Blir så trist av at situasjonen skal være så drit, rett før noe så fint skal skje... Jeg klarer ikke holde huset systematisk og helt fint i den formen jeg er i... Aah jeg kjenner jeg blir forbannet også. Hvorfor fortjener jeg dette?? Hi Anonymous poster hash: 0b62b...631 Hvem har innbilt deg at du fortjener dette Anonymous poster hash: d1e1d...fcb
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #17 Skrevet 12. juni 2016 Men er han veldig sliten, på,vei til å bli utbrent? Syns han var skikkelig slem mot deg i går, men noen ganger kan folk klikke helt over kanten fordi de er så utbrent. Syns ikke du fortjener dette i det heletatt altså, men blir kanskje litt drastisk å dra rett før termin? Er faktisk utrolig slitsomt å ha en nyfødt i hus mens man er alene. Kanskje blir det lettere om dere får snakket ut? Og har han reagert på at du ligger på rommet hele dagen? Reagert på at du gråter, er trist. Har barna reagert på at du ikke er med dem? Eller har ingen reagert? Er dette vanlig? Huff, håper ting ordner seg mellom dere :/ Anonymous poster hash: 95806...9c3
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #18 Skrevet 12. juni 2016 Dine bortforklaringer sier det meste. "jamen han er jo snill". Åpne opp øynene dine! Anonymous poster hash: bef56...bbd
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #19 Skrevet 12. juni 2016 En nyfødt er da grei å være med alene? Krever litt rutiner med en unge til, men det går fint!! Kom deg unna før det er før sent... Han ødelegger deg Anonymous poster hash: ba8bf...c4c
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #20 Skrevet 12. juni 2016 Ville slått opp, bestilt mekling på Fvk så får du mer penger når barnet er født, frem til han/hun har krav på barnehageplass. Let etter bolig på finn? Eier dere sammen eller leier? Anonymous poster hash: ba8bf...c4c
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #21 Skrevet 12. juni 2016 Ja, men Hitler var jo også snill! Snill når han hadde den siden til. Han var også et menneske. Et menneske som drepte 6 mill andre mennesker. Kom deg vekk! Anonymous poster hash: 99737...9bb
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #22 Skrevet 12. juni 2016 Men er han veldig sliten, på,vei til å bli utbrent? Syns han var skikkelig slem mot deg i går, men noen ganger kan folk klikke helt over kanten fordi de er så utbrent. Syns ikke du fortjener dette i det heletatt altså, men blir kanskje litt drastisk å dra rett før termin? Er faktisk utrolig slitsomt å ha en nyfødt i hus mens man er alene. Kanskje blir det lettere om dere får snakket ut? Og har han reagert på at du ligger på rommet hele dagen? Reagert på at du gråter, er trist. Har barna reagert på at du ikke er med dem? Eller har ingen reagert? Er dette vanlig? Huff, håper ting ordner seg mellom dere :/ Anonymous poster hash: 95806...9c3 Ja han tenker gå til legen fordi han er så sliten og ikke har energi etter jobb. Utbrent vet jeg ikke. Han har kommet inn på rommet to-tre ganger for å spørre hva som skjer. Jeg sier bare jeg ikke er i form og ikke klarer å stå opp. Bør prøve å snakke mer med han i kveld. Blir spennende å se om han sier unnskyld. Anonymous poster hash: 0b62b...631
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #23 Skrevet 12. juni 2016 Ja, men Hitler var jo også snill! Snill når han hadde den siden til. Han var også et menneske. Et menneske som drepte 6 mill andre mennesker. Kom deg vekk!Anonymous poster hash: 99737...9bb å sammenlikne han med hitler blir litt vel drøyt? Og det var mange fler enn 6 millioner som ble drept under 2. Verdenskrig. Kanskje du har hørt at det ble drept 6 millioner jøder, og tror at kun jøder ble drept i den krigen, men det er ikke tilfelle. Var fler enn kun jødene som ble drept. Anonymous poster hash: 95806...9c3
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #24 Skrevet 12. juni 2016 Dere sier det er psykopatisk oppførsel Osv. Men hvorfor har han vært snill og god i over ett år? Han viser empati. Han kan gråte av dårlig samvittighet. Men, med gjevne mellomrom kommer det sånne klikkeanfall. Der han bare hater meg virker det som. Vi sover hver for oss nå når jeg er så dårlig. I går kom han inn. Jeg latet som jeg sov, men han tok hånden min. Han hadde sikkert tenkt seg om før han gikk å la seg. Jeg angrer litt på at jeg ikke snakket mer med han da. I dag har jeg ikke orket tryne hans. Ligger i sengen og kommer meg ikke opp. Alt føles tungt. Gråter og tenker på alt det stygge han sa. Vet ikke om jeg kommer til å dra. Har tenkt tanken mange ganger før når han har vært sånn tidligere. Men han får perioder der han er god og snill igjen, da er det mest naturlige å bli for meg- pga barnet. Jeg har utrolig lav selvfølelse. Klarer ikke stole på valg jeg tar eller om tanker jeg har er rett. Hva om han har rett i alt han sier? Det er uasnett ingen unnskyldning til å snakke så stygt til meg? Han ramset opp masse ting bare for å såre... Som at naboene ikke liker meg og det var ikke rart ++ . Jeg trenger han så myr akkurat nå. Er så sliten og dårlig. Blir så trist av at situasjonen skal være så drit, rett før noe så fint skal skje... Jeg klarer ikke holde huset systematisk og helt fint i den formen jeg er i... Aah jeg kjenner jeg blir forbannet også. Hvorfor fortjener jeg dette?? Hi Anonymous poster hash: 0b62b...631 Han trenger ikke være psykopat selv om han har psykopatiske trekk. "Har tenkt tanken mange ganger før når han har vært sånn tidligere. Men han får perioder der han er god og snill igjen, da er det mest naturlige å bli for meg- pga barnet." Dette er typiske trekk hos menn som mishandler partneren (hos deg er det psykisk vold). Når de merker at partneren kanskje begynner å få nok og viser tegn til å ville gå (du trenger ikke si noe, han merker det nok på det likevel), da sørger han for å være "god og snill" inntil du bestemmer deg for å ikke gå. Etter det må han holde seg i skinnet lenge nok til at du vil tåle mye dritt fra ham igjen uten å gå. Dette er klassiske trekk hos en slik mann. Han ønsker at du skal fokusere på de periodene han velger å "være god og snill", for dermed manipulerer han deg til å tolerere all dritten han utsetter deg for, den psykiske mishandlingen han påfører deg. Ser du ikke selv hvor usunn og syk den måten han behandler deg på er?? "Jeg har utrolig lav selvfølelse. Klarer ikke stole på valg jeg tar eller om tanker jeg har er rett. Hva om han har rett i alt han sier?" Og med det du skriver her så viser du at han har oppnådd det han vil. Han har fått deg til å føle deg null verdt, du stoler ikke på deg selv, du tør ikke stole på at det du VET er feil faktisk ER feil. Dessverre så sier det du skrev her at denne mannen har et farlig tak på deg, Hi. Om du ikke kommer deg bort fra ham nå så kommer du helt garantert å skrive lignende innlegg her igjen snart. Rett før du føder når du er enda dårligere form og han kjefter enda mer på deg. Rett etter du har født når han mener du ikke gjør nok. Når du er sliten av amming og våkenetter og han forventer at du skal gjøre alt hjemme fordi du tross alt "bare" går hjemme. Når du er begynt i jobb igjen og han fremdeles kjefter på deg fordi du ikke gjør alt han vil du skal gjøre. Og årene videre vil bare bli verre. Om du ikke kommer deg bort fra ham nå så vil han knuse deg helt psykisk! Ønsker du virkelig ikke bedre for dine barn, Hi? Enn at de skal måtte vokse opp med en psykisk mishandlende far og en psykisk ødelagt mor? For det er fremtiden din og til dine barn om du ikke kommer deg bort. Han har ikke rett i det han sier. Uansett hvor rotete du ev. måtte være, så gir det ikke mannen din noen som helst grunn til å såre deg bevisst, å rakke ned på alt du gjør og alt du er. Og likevel har han psyket deg så ned at du tror han har rett til det.... ser du da ikke selv hvor mye han har ødelagt deg? Men ikke bare det - så lenge du blir i dette forholdet så lar du ham ødelegge deg. Du sier du trenger han så mye.... Nei, du gjør faktisk ikke det. Du trenger den du en gang trodde han var. Men du må våkne opp, han er ikke den personen! Det er ingenting som er mer utmattende enn et forhold som det du lever i. Om du kvitter deg med ham blir du sikkert sliten fysisk og kanskje også mentalt. Men du slipper å bli rakket ned på, du slipper å høre stygge og usanne ting om deg som person, du slipper å gå på tå rundt mannen i evig redsel for å ha gjort eller ikke gjort noe som vil irritere ham og gjøre ham sint. Du vil FÅ energi om du kvitter deg med ham som stjeler all energi fra deg! Det at du er så manipulert og nedpsyket av denne mannen gjør at du MÅ skaffe deg hjelp, Hi! Jeg sier det igjen - vær så snill kontakte krisesenteret! Jeg la ut link over her. Hva er det som stopper deg fra å skaffe deg hjelp? Han? I så fall bør du spørre deg selv - er det noe som helst kjærlighet igjen i en mann som ikke gjør annet enn å rakke ned på partneren, som ikke støtter henne, men ødelegger selvtilliten hennes, som vil kontrollere alt hun gjør og hvordan hun gjør det, en mann som med vilje ødelegger troen på at du er verdt å elske? Åpne øynene dine, Hi, det er ikke kjærlighet i det du lever i. Du trenger ikke en mann som ødelegger deg så mye som den mannen allerede har ødelagt deg. Barna dine fortjener at mammaen deres tar ansvar for eget liv og egen helse, for bare ved å ta vare på deg selv vil du kunne gi barna dine det beste livet de fortjener. Det kan ikke faren deres gi dem, for han kommer til å ødelegge dem også når han har ødelagt deg helt. Vær så snill ta en telefon til krisesenteret i dag eller i morgen. Du har ikke tid til å vente! Anonymous poster hash: 92254...88c
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #25 Skrevet 12. juni 2016 Ja han tenker gå til legen fordi han er så sliten og ikke har energi etter jobb. Utbrent vet jeg ikke. Han har kommet inn på rommet to-tre ganger for å spørre hva som skjer. Jeg sier bare jeg ikke er i form og ikke klarer å stå opp. Bør prøve å snakke mer med han i kveld. Blir spennende å se om han sier unnskyld. Anonymous poster hash: 0b62b...631 Selv om han skulle være syk så gir det ham INGEN rett å manipulere og mishandle deg psykisk, Hi. Anonymous poster hash: 92254...88c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå