Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Sønnen min skal med min mor og min familie til Italia i sommer (Pga termin omtrent samtidig har jeg ikke lov å fly og være med). Men de skal leie bil der, blant annet kjøre bil fra flyplassen og til huset de har leid. Må jeg sende med en pute som spesialbagasje eller hvordan gjøres det? Koster det mye, er norwegian. De skal mellomlande på vei ned, redd den blir borte. Anonymous poster hash: 3bd6e...d80
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 På enklere liv har de en bilpute som er oppblåsbar. Har ikke sett den i bruk, så aner ikke hvordan den fungerer, men den selges jo i Norge og må jo da være godkjent for bruk her. Anonymous poster hash: 0fa28...b3d
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Vi spesifiserte i leiebilbestillingen at vi trengte bilsete til niåringen. Fikk pute uten rygg, men ok. Anonymous poster hash: 9535c...e30
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Man kan leie pute også, da får man en vanlig pute uten rygg. Jeg har kjøpt denne : http://www.boots.com/en/BubbleBum-Portable-Kids-Car-Seat-Booster-Black_1438566/ Som brukes f eks til taxiturer i utlandet, bussturer og om vi leier bil. Min 8-åring sitter bra på det, og det har en stropp bak som holder selen nedtil skulderen også slik at belteføringen blir mer riktig. Det har ikke vanlige puter. Dette er testet og har gjort det bra, sammenlignet med andre puter. Det beste er selvsagt stol med rygg slik at man får hodebeskyttelse også, men det er en avveining. Barneutstyr går som spesialbagasje, men det koster ikke ekstra. Anonymous poster hash: 179e7...bf7
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 Man kan leie pute også, da får man en vanlig pute uten rygg. Jeg har kjøpt denne : http://www.boots.com/en/BubbleBum-Portable-Kids-Car-Seat-Booster-Black_1438566/ Som brukes f eks til taxiturer i utlandet, bussturer og om vi leier bil. Min 8-åring sitter bra på det, og det har en stropp bak som holder selen nedtil skulderen også slik at belteføringen blir mer riktig. Det har ikke vanlige puter. Dette er testet og har gjort det bra, sammenlignet med andre puter. Det beste er selvsagt stol med rygg slik at man får hodebeskyttelse også, men det er en avveining. Barneutstyr går som spesialbagasje, men det koster ikke ekstra. Anonymous poster hash: 179e7...bf7 Den har vi også til reisebruk og til vanlig som ekstrapute i bilen, den er veldig bra. Anonymous poster hash: 0fd05...0e8
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 Man kan leie pute også, da får man en vanlig pute uten rygg. Jeg har kjøpt denne : http://www.boots.com/en/BubbleBum-Portable-Kids-Car-Seat-Booster-Black_1438566/ Som brukes f eks til taxiturer i utlandet, bussturer og om vi leier bil. Min 8-åring sitter bra på det, og det har en stropp bak som holder selen nedtil skulderen også slik at belteføringen blir mer riktig. Det har ikke vanlige puter. Dette er testet og har gjort det bra, sammenlignet med andre puter. Det beste er selvsagt stol med rygg slik at man får hodebeskyttelse også, men det er en avveining. Barneutstyr går som spesialbagasje, men det koster ikke ekstra. Anonymous poster hash: 179e7...bf7 Vi har to slike og syns de fungerer veldig bra til ungene på 8 og 10 år når vi er på tur. Liker veldig godt belteføringen. Det har ikke en vanlig pilpute. Ungene syns også denne er bedre å sitte på. De tar den med i sin håndbagasje. Anonymous poster hash: e7b71...6d5
Appelsinpiken Skrevet 12. juni 2016 #7 Skrevet 12. juni 2016 Kjøp boostapak, så har han den som håndbagasje på flyene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå