Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 Leste tråden om hvor mange kofferter du trenger for å få plass til alle klærne dine. Jeg trenger nok 10-12 med sko, sports- og yttertøy :S Alt for mye, men sliter med å kaste klær før de er utslitt. Donerer litt da, men langt fra nok... Hvordan står det til hos dere andre? Anonymous poster hash: 11b89...e61
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Rydder to ganger i året, vår og høst. Pakker bort vintertøyet/sommertøyet og benytter anledningen til å gi bort alt jeg ikke har brukt de siste 6 mnd. Jeg liker å ha et svært ryddig og oversiktlig klesskap med kun klær jeg liker og ønsker å bruke ofte. Anonymous poster hash: 8a074...d3e
Ronaa Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Rydder en gang i året, liker å ha det ryddig og har kun klær jeg bruker. Det jeg slutter å bruke doneres vekk. Handler kun tøy når noe går i stykker, handler ikke for å handle. Jeg kan få alt mitt tøy + yttertøy i en koffert.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Har walk-in-closet og rydder og holder orden hver uke. Ryddesjau som å gå gjennom og gi bort tar jeg før hver sesong. Anonymous poster hash: c566c...d14
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 walk in closet her også, rydder hele tiden, men like rå ha orden, og med unger som finner klær selv, så må det påregnes litt rydde tid. vi har ikke mye klær, men klær til hvert sitt formål, ang kofferter. når vi er på ferie, er vi fem stk og vi bruker tilsammen to kofferter, en liten og en stor. Anonymous poster hash: f83ad...493
TPK Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 Aldri. Bruker bare den fremste tredjedelen kanskje. Resten er gamle klær fra før jeg fikk barn som ikke passer lenger, og større klær som jeg har brukt etter fødslene. Har planer om en skikkelig opprydding nå når jeg har permisjon 😄
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. juni 2016 #7 Skrevet 12. juni 2016 Jeg sorterer og rydder hele skapet kanskje 1 gang i året. Ellers kan jeg flytte og rydde i noen deler. Har blitt litt rydding og bortlegging av klær som enten er for små eller for store ettersom jeg har drevet aktivt med jojoslanking i mange år.
Mamma_til_2 Skrevet 12. juni 2016 #8 Skrevet 12. juni 2016 Rydder og organiserer en gang i mnd, sorterer etter hver årstid og kaster 2 ganger I året.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #9 Skrevet 12. juni 2016 Fem år siden sist. Hadde en skikkelig gjennomgang nå nettopp. Det som er stygt og slitt, klipper jeg opp og bruker til engangskluter til å vaske bad etc med. Resten gis til frivilligsentralen der jeg bor. Bedre de får det og kan gi til noen enn at klærne forsvinner i det store sluket til frelsesarmeen. Anonymous poster hash: 07c6c...b4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå