Gå til innhold

Gir dere mannen bare en blow job?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir dere mannen bare en blow job uten at han gjør noe tilbake eller at det blir noe mer ut av det? Mannen min sier det er helt normalt,alle damer gir mennene sine en BJ , mens jeg syns at han også kan gjøre noe tilbake eller at vi kan gjøre noe sammen.

Anonymous poster hash: 233ab...f08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 1f95d...a20

Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: d73b0...422
Skrevet

Nei... Det har ikke jeg oppfattet som veldig vanlig heller! Det høres sært ut at bare den ene skal få nytelse og utløsning...

Anonymous poster hash: dd9bb...9c5

Skrevet

Ja, det kan jeg godt gjøre.

Men som regel er det som en del av forspill.

Av og til overrasker jeg ham med en BJ når han minst venter det.

Liker å glede ham, og vet at han setter stor pris på det 😜

Skrevet

Nei. Skjedde vel noen ganger helt i begynnelsen av forholdet.

Anonymous poster hash: fdfed...e58

Skrevet

Ja, det kan jeg godt gjøre.

Men som regel er det som en del av forspill.

Av og til overrasker jeg ham med en BJ når han minst venter det.

Liker å glede ham, og vet at han setter stor pris på det

men han krever ikke at kun du skal utføre det på han, og han ikke vil utføre det på deg?

Jeg har gitt til min uten å få tilbake men han har gitt til meg uten å få tilbake også, så det går opp i opp. Hørtes veldig rart og ego ut å kreve å få men ikke ville gi noe tilbake, bare si at sånn er det normalt at det er. Det er jo ikke normalt?

Skrevet

Ja, men det skjer hvis jeg ikke selv vil være med på leken. Har aldri opplevd at han ikke vil andre veien. Jeg liker å gi en BJ selv om det ikke nødvendigvis betyr full pakke.

Anonymous poster hash: 70f02...8f1

Skrevet

men han krever ikke at kun du skal utføre det på han, og han ikke vil utføre det på deg?

Jeg har gitt til min uten å få tilbake men han har gitt til meg uten å få tilbake også, så det går opp i opp. Hørtes veldig rart og ego ut å kreve å få men ikke ville gi noe tilbake, bare si at sånn er det normalt at det er. Det er jo ikke normalt?

Han kan selvfølgelig ikke kreve å få BJ av meg! Ikke om han hadde gått ned på meg først heller.

Man kan ikke kreve sex. Aldri!

Min mann går dessverre ikke ned på meg.

Han har ikke gjort det siden jeg var gravid med vårt første barn for mange år siden.

Noe har forandret seg som gjør at han ikke har lyst, og det må jeg bare respektere.

Jeg synes det er trist, og jeg skulle ønske at det ikke var sånn, men jeg slutter jo ikke å suge ham av den grunn.

Han gjør andre fine ting for meg, så det blir da gi og ta allikevel ☺️

Skrevet

Han får, men jeg får alltid mye tilbake.

Anonymous poster hash: 2d475...8f3

Skrevet

Liker å gjøre ting jeg vet han blir glad for, så ja. Han har samme holdning, så det går begge veier selv om det ikke nødvendigvis er samtidig.

Anonymous poster hash: 7f129...06f

Skrevet

Det gjør jeg ofte når jeg har mensen.

Anonymous poster hash: 538e2...2d2

Skrevet

Nei, aldri.

Anonymous poster hash: 973ac...0e5

Skrevet

Ja, det gjør jeg da av og til når jeg har lyst.

Men han krever det aldri, selvsagt. Vi er voksne folk med respekt for hverandre.

Anonymous poster hash: 3c6c1...433

Skrevet

Jeg gjør det hvis jeg ikke klarer å tenne selv (sliter litt med det for tiden), men likevel vil gjøre noe godt for ham. Han vil heldigvis helst at begge skal "være med", ellers hadde jeg begynt å lure jeg også.

Anonymous poster hash: e4107...a57
Skrevet

Ja. Spesielt hvis jeg har mensen og annen sex er uaktuell. Men han krever det selvfølgelig aldri.

Anonymous poster hash: a988e...690

Skrevet

Gir dere mannen bare en blow job uten at han gjør noe tilbake eller at det blir noe mer ut av det? Mannen min sier det er helt normalt,alle damer gir mennene sine en BJ , mens jeg syns at han også kan gjøre noe tilbake eller at vi kan gjøre noe sammen.

Anonymous poster hash: 233ab...f08

Hver gang en mann sier at "alle damer" gjør noe, burde det ringe en bjelle. En advarselsbjelle. Det finnes ikke NOE som "alle" gjør. Fyren høres rimelig egoistisk ut, spør du meg.

Anonymous poster hash: 5c0ef...94e

Skrevet

Nei, aldri. Det har jeg heller ikke gjort med noen av de andre jeg har vært sammen med heller. Dersom jeg begynner med å gi partneren det, så utvikler det seg alltid til noe mer der begge får. 

Anonymous poster hash: c0964...50c
Skrevet

Lurer veldig på hvem alle disse damene er jeg da. Som en en del av forspillt ja, men kun det at mannen skal ha nytelse helt alene, så nei. Ikke vanlig å bare gi en BJ uten at det er noe i retur.

Anonymous poster hash: 6a782...cbb

Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 62d2e...665
Skrevet

Nja, det har skjedd. Men veeeldig sjeldent.

Anonymous poster hash: 7635a...ddf

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Og den mannen der hadde jeg dumpet rimelig kjapt

Anonymous poster hash: 3ba47...e8c
Skrevet

Lurer veldig på hvem alle disse damene er jeg da. Som en en del av forspillt ja, men kun det at mannen skal ha nytelse helt alene, så nei. Ikke vanlig å bare gi en BJ uten at det er noe i retur.

Anonymous poster hash: 6a782...cbb

Hvorfor ikke?

For meg blir holdningen din veldig umoden.

Veldig sånn "du får ikke smake av smågodtet mitt hvis ikke du har noe å spandere på meg".

I et forhold er det hver sin tur til å spandere, og man teller ikke gangene.

Det handler om å glede hverandre.

Men klart, ingen kan kreve å få smake.

Skrevet

Jeg gir av og til mannen blowjob uten å få noe tilbake, men mannen min gjør det jo til ake a de ganger uten å få noe tilbake der og da. Bruker oralsex som forspill eller bare utfører der på hverandre. Men... vi krever aldri!

Anonymous poster hash: 0f7f6...823

Skrevet

Og hvorfor drar han inn alle andre damer? For det første er det at alle andre damer gir BJ uten å aldri få noe tilbake helt feil, og hvorfor nevner han i det heletatt "alle andre damer" inn i deres forhold?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...