Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 FB for å lese meldinger man får der? Vil ikke ha det, har heller ikke appen til facebook. Er så lei alt man "må" ha på telefon. Vipps, ruter og sikkert andre ting. Hvor mye lagringsplass forventer diverse aktører vi skal ha? Jeg har ikke plass til mer, jeg vil ikke ha mer og jeg vil bestemme selv hva jeg skal ha! Bah! Anonymous poster hash: db96a...7de
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 Ikke last det ned da, og les heller fb meldinger når du er på en pc? Ingen tvinger deg til å ha apper. Apper gir deg fordeler, men det er ingen tvang? Anonymous poster hash: 100ca...1d7
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Du kan lese dem via facebook på web browser på mobiltelefonen Anonymous poster hash: d6f23...b26
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Ja. Det ser ut som vi nå må ha det. Jeg nekter å installere facebookappen etter å ha lest betingelsene. Og før gikk det fint å lese ting i mobilens nettleser. Men nå kreves messenger. Men på daten fungerer det fint. Dersom det slutter å virke der også, så kommer jeg til å slette kontoen min. Jeg skal ikke installere deres programvare med de betingelsene. Anonymous poster hash: 104c5...252
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 Ja. Det ser ut som vi nå må ha det. Jeg nekter å installere facebookappen etter å ha lest betingelsene. Og før gikk det fint å lese ting i mobilens nettleser. Men nå kreves messenger. Men på daten fungerer det fint. Dersom det slutter å virke der også, så kommer jeg til å slette kontoen min. Jeg skal ikke installere deres programvare med de betingelsene. Anonymous poster hash: 104c5...252 Og jeg er hun som bare lastet ned appen for flere år siden, uten å lese betingelsene skikkelig? Enlighten me? Anonymous poster hash: 70835...85f
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 Er også sinnsykt oppgitt over alle disse appene hele tiden. Alt skal gå via en eller annen app, og jeg håper utviklingen snur snart. Syns det er fryktelig masete... Anonymous poster hash: d456a...b52
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #7 Skrevet 12. juni 2016 Bruk browseren på telefonen til å lese facebook istedet for appen, og så går du i innstillinger og sier at du vil ha "desktop-versjonen" av facebook. Da slipper du den masingen om å installere messengerappen. Anonymous poster hash: 92995...089
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #8 Skrevet 12. juni 2016 Jeg leser kun meldingene når jeg ligger meg inn på fb via nettleser på mobilen. Har funket fint til nå i alle fall. Anonymous poster hash: 6987f...098
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå