lille +gutt Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 Er det for tidlig å la hente på 1,11 år prøve seg på bleieslutt? Hun tisser på do nesten hver gang hun blir satt der, sier plutselig nå tisser jeg når hun har bleie på. Er int i bleieslutt ril bror. Andre som har erfaring med slutting så tidlig?
Optatium Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 Har ei på 19 mnd som har gått uten bleie i snart en måned. Har selvfølgelig uhell av og til, men går stort sett vekdig fint 👍🏼
❤lille stjerne❤ Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Høres ut som hun er ganske klar, og det er jo lett å prøve nå om sommeren. Ville latt henne gå mest mulig uten bleie og sett hvordan det gikk jeg.
klg,2 boys now:) Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Har en gutt som begynte i den alderen.gikk kjempe fint
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 Her ble ungene bleiefrie når de var: 2 år, 11 mnd og 1,5 år Null press fra oss, egen interesse fra ungenes side, ungen på 11 mnd så jo storebror slutte med bleia, så hun skulle vist være stor hun også, reset bort til potta og trippet, gikk over til doen når hun var ca 1,5 år, mens storebror gikk rett fra bleie til do. Yngste ble bleiefri nå i mai, skulle utføre bleiestell på han en morgen, men han nektet å ha på bleie igjen, og etter det var det slutt, men han sluttet med både dag og nattbleie samtidig, de to andre hadde nattbleie i ca 1 år etter de sluttet med dagbleie. Anonymous poster hash: 88cdf...ace
Mamma_til_2 Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 Så lenge hun går på do og det kommer noe ( ikke bare flaks) og hun kjenner at OY nå tisser jeg så kan du starte, men husk det kan gå tilbake til bleie om jenta tisser på seg og syns det er skikkelig ekkelt ( som i flaut og skummelt) dette er prosess som må tas i barnets tempo, men ikke noe galt i og prøve.
Blondzilla Skrevet 12. juni 2016 #7 Skrevet 12. juni 2016 Alle mine har sluttet innen 2års dagen. Så absolutt mulig. For 30 år siden var det også helt vanlig.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #8 Skrevet 12. juni 2016 hva er vitsen og stresse egentlig ? hjelper ikke uansett, barn er klar når de selv er det. stakkars små Anonymous poster hash: 412cb...6a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå