Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 Har en gutt på.14 mnd som er glad i mat, og spiser en del selv. Problemet med brødskiver er at han putter sp mange biter i munnen nærmest samtidig. Han svelger digre biter uten å tygge ordentlig. Noen som har opplevd dette? Hva gjorde dere? Jeg gir han av og til en og en bit, men vet ikke om det er veien å gå heller. Anonymous poster hash: ead8d...9b4
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 Har en gutt på.14 mnd som er glad i mat, og spiser en del selv. Problemet med brødskiver er at han putter sp mange biter i munnen nærmest samtidig. Han svelger digre biter uten å tygge ordentlig. Noen som har opplevd dette? Hva gjorde dere? Jeg gir han av og til en og en bit, men vet ikke om det er veien å gå heller. Anonymous poster hash: ead8d...9b4 Gir en og en bit rett og slett, har gjort det med alle mine 3. Når de skjønner mer, så går det naturlig over. Anonymous poster hash: 5bd65...f2c
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #3 Skrevet 11. juni 2016 Gir en og en bit rett og slett, har gjort det med alle mine 3. Når de skjønner mer, så går det naturlig over. Anonymous poster hash: 5bd65...f2c Bra å høre. Hvor lenge varte det før de forstod vitsen med tygging? Anonymous poster hash: ead8d...9b4
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #4 Skrevet 11. juni 2016 Samme her! Den siste tida har jeg delt en skive i 4, så det blir passe store biter. Da pleier han å være flink til å ta et bit og holde resten av skiva i hånda. Anonymous poster hash: 608fb...049
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #5 Skrevet 11. juni 2016 Det fungerer ofte å gi de en halv skive i stedet for biter Anonymous poster hash: eefcd...287
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #6 Skrevet 11. juni 2016 Det fungerer ofte å gi de en halv skive i stedet for biter Anonymous poster hash: eefcd...287 Takk for tips...må prøve det. Treigingen har først nylig fått tenner oppe..så nå går det vel Anonymous poster hash: ead8d...9b4
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #7 Skrevet 11. juni 2016 Takk for tips...må prøve det. Treigingen har først nylig fått tenner oppe..så nå går det vel Anonymous poster hash: ead8d...9b4 Gjør det Det funker fint, selv uten stort med tenner Anonymous poster hash: eefcd...287
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #8 Skrevet 11. juni 2016 Gjorde selv som andre her, delte skiven opp i 4 deler så gikk det av segselv. Anonymous poster hash: d68a8...cdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå