Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 Vi har kjøpt hus vi alltid drømte om ( bor nå i leilighet), men hele gleden er borte nå... Gruer meg skikkelig til å flytte, og bare angrer over kjøpet vårt... Hvordan finne tilbake gleden og slutte å angre? Er det noen som har vært i samme sko? Trenger desperat hjelp... Anonymous poster hash: e854b...bd1
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 Hva er det som gjør at du angrer da? Anonymous poster hash: 2db2c...059
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #3 Skrevet 11. juni 2016 Livredd at vi kommer ikke til å trives, alt er ukjent. Vil på en måte ha det som før, hater forandringer...HI Anonymous poster hash: e854b...bd1
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #4 Skrevet 11. juni 2016 Men hus er jo topp! Tenk gjennom hva som gjorde at dere drømte om hus og hva som gjorde at dere kjøpte det dere gjorde. Tenk deretter gjennom alt som har irritert deg ved å bo i leilighet. Ta også innover deg det som har vært bra, noe kommer du sikkert til å savne - og der er ikke farlig å savne 😊 Du er jo bare redd.. jeg elsker forandringer jeg så greier ikke helt å sette meg inn i det.. elsker å flytte, henge opp bilder på nye vegger, tenke ut hvordan jeg vil ha det, koser meg med planleggingen. Kanskje det kunne være en ide? Begynn å se for deg hvordan du skal møblere, hvordan dere skal ha det i hagen osv? Anonymous poster hash: 2db2c...059
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #5 Skrevet 11. juni 2016 Men hus er jo topp! Tenk gjennom hva som gjorde at dere drømte om hus og hva som gjorde at dere kjøpte det dere gjorde. Tenk deretter gjennom alt som har irritert deg ved å bo i leilighet. Ta også innover deg det som har vært bra, noe kommer du sikkert til å savne - og der er ikke farlig å savne Du er jo bare redd.. jeg elsker forandringer jeg så greier ikke helt å sette meg inn i det.. elsker å flytte, henge opp bilder på nye vegger, tenke ut hvordan jeg vil ha det, koser meg med planleggingen. Kanskje det kunne være en ide? Begynn å se for deg hvordan du skal møblere, hvordan dere skal ha det i hagen osv?Anonymous poster hash: 2db2c...059 Takk for svar! Skal prøve å planlegge møbleringen osv. Jeg er nok redd, ja... Håper bli kvitt de dumme tankene og begynne å glede meg... Men det er ikke lett. Anonymous poster hash: e854b...bd1
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #6 Skrevet 11. juni 2016 Bedre plass er et stort pluss. Nå som jeg er tobarnsmor kunne jeg aldri bodd i leilighet når vi er fire stykker i hus og en katt :-) vi har stor hage, trampoline og Dukkestue i Hagen. Anonymous poster hash: b0f11...ade
Mandala Skrevet 11. juni 2016 #7 Skrevet 11. juni 2016 Jeg "angret" også etter huskjøp. Det var til en nabokommune, et sted jeg egentlig ikke var noe kjent. Det var utrolig skummelt rett og slett. Kjøkkenet og gangen var for lite, det var for få soverom, det var strie på veggene. Men så viste det seg at jeg elsker det lille kjøkkenet. Gangen funker faktisk og antall soverom går bra det også. Jeg gruet meg bare ganske enkelt fordi det er et stort valg.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #8 Skrevet 12. juni 2016 First world problems... Anonymous poster hash: 609d6...b50
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #9 Skrevet 13. juni 2016 Post purchase anxiety. Helt normalt når man har kjøpt noe så dyrt som et hus. Det går over :-) Anonymous poster hash: 84f57...f80
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #10 Skrevet 13. juni 2016 Vi har kjøpt hus vi alltid drømte om ( bor nå i leilighet), men hele gleden er borte nå... Gruer meg skikkelig til å flytte, og bare angrer over kjøpet vårt... Hvordan finne tilbake gleden og slutte å angre? Er det noen som har vært i samme sko? Trenger desperat hjelp... Anonymous poster hash: e854b...bd1 Det er normalt å ikke like endring, og å flytte er slitsomt. Forsøk å lag en liste over hvorfor dere kjøpte hus, hva som er fint med huset dere har kjøpt, hva du gleder deg til å ha som dere ikke har nå osv. Dette går over! Anonymous poster hash: c9908...64f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå